PDA

View Full Version : Nieuwe member


rachelboon
12 juni 2004, 18:38
Hallo,

Hier een meisje die een aantal van jullie berichten heeft gelezen en het heeft me eigenlijk niet veel goed gedaan ik ben er zelfs een beetje onzeker van geworden ik ben 23 jaar en heb al last van haar uitval sinds mijn 15de ik had daarvoor altijd een hele dikke bos met haar! nu heb ik nog maar een dun bosje maar als ik een staart draag kan je bijna niks zien...
Ik heb ook bij het ziekenhuis bloed laten prikken en ik kreeg te horen dat er niks met mij mankeerde het was waarschijnlijk erfelijk! (nou dat is heel goed mogelijk want mijn vader is kaal) maar het is niet eerlijk ik ben een meisje en dat hoort toch niet bij meisje! kijk maar naar de reclame en om je heen ik heb ook een tijd niet naar de kapper gedurfd dan ga je met een rotter gevoel ervandaan nu ik onder behandeling ben durf ik dat wel weer. ik heb een vaste kapster en die ziet verschil :) ik slik nu zn 9maanden diana 35 en nog een pil waar ik even de naam niet meer van weet. maar de werking hiervan is dat de haren die je nog hebt dikker worden...maar mijn vraag is aan meiden/en jongens die dit ook hebben zijn er nog meer middelen die te gebruiken zijn,en is het slim om een transplantatie te nemen?

een hopeloos meisje :crybaby: :confused: :crybaby:

rachelboon
12 juni 2004, 21:57
:( :( :( :( :( :( :(

Juul
13 juni 2004, 19:22
Hoi Rachel,

Tja meid, als ik Andy McDowell in een commercial op tv hoor vertellen dat ze een verzekering voor haar haar heeft afgesloten, dan denk ik: gedverdekkie, dat wil ik ook! Of een model die haar haar over haar rug laat vallen en die enorme bos danst en golft nog een minuut na over haar blote schouders. Ook dat lijkt me fantastisch. Toch bepaalt dat niet het straatbeeld (althans niet in mijn omgeving).

Ik begrijp uit jouw verhaal dat de Diane 35 bij jou goed werkt, dat is in ieder geval heel positief. Als je een haartransplantatie overweegt zou ik eerst overleggen met je dermatoloog en niet op eigen houtje een instituut binnenstappen.

Succes ermee.

Groet,

Juul

vonnes
16 juni 2004, 22:56
Hoi Rachel,

Tja meid, als ik Andy McDowell in een commercial op tv hoor vertellen dat ze een verzekering voor haar haar heeft afgesloten, dan denk ik: gedverdekkie, dat wil ik ook! Of een model die haar haar over haar rug laat vallen en die enorme bos danst en golft nog een minuut na over haar blote schouders. Ook dat lijkt me fantastisch. Toch bepaalt dat niet het straatbeeld (althans niet in mijn omgeving).

Ik begrijp uit jouw verhaal dat de Diane 35 bij jou goed werkt, dat is in ieder geval heel positief. Als je een haartransplantatie overweegt zou ik eerst overleggen met je dermatoloog en niet op eigen houtje een instituut binnenstappen.

Succes ermee.

Groet,

JuulJe gelooft het niet, maar die Andy die haar haar heeft verzekerd in de reclame heeft ook nephaar!!!! Ik heb haar in films gezien met inhammen en een dunne kruin. Ik zweer het. Ze heeft gewoon een heel vet haarstuk, wel mooi!! Amerikaans. groetjes

Juul
17 juni 2004, 21:58
Dat is dan wel een heel vet haarstuk!!!!!!!!!!!!!!! ;)
Weet je het absoluut zeker?

rachelboon
25 juni 2004, 21:34
Nou als zij een haarstuk heeft dan wil ik haar kapper wel eens spreken..
Ja bij mij heeft Diane 35 wel redelijk gepakt maar ik slik er ook androkuur bij.
mijn haren die ik had die zijn iets dikker geworden maar als ik buiten loop en ik kijk in de ramen en de zon schijnt erop dan kan ik wel huilen....je blijft het zien laatst zei een vriendin tegen mij waarom doe je je haar niet lekker los en dan kom ik maar weer met een smoes van nou daar hou ik niet van..maar zijn er nou niet tips voor meiden zoals ons...kunnen we nog ergens anders terecht met vragen behalve dan hier bij haarweb en bij de dermatholoog hebben jullie tips en willen jullie je ervaring delen met mij :sad: :sad: