PDA

View Full Version : Ervaring met bijwerkingen finasteride?


Master J
17 april 2002, 17:48
Hallo,

Dat Finasteride een goed werkend middel is tegen verdere haaruitval dat geloof ik graag na alles wat ik hier nu heb gelezen. Ik ben alleen, met vele anderen denk ik, behoorlijk sceptisch voor de bijwerkingen. Ik ben zelf 20 dus dan heb ik liever geen problemen straks doordat ik met m'n hormoonhuishouding heb zitten klooien. (ik vraag me af of t wel echt erg is, maar het blijft eng :s)
Ik heb eens wat onderzoeksartikelen gezocht en daar kwam steeds uit dat er geen SIGNIFICANT verschil was tussen het libido en ercetie problemen bij manne die Fina gebruikten en die een placebo gebruikten. Dus het zal wel meevallen allemaal.
Verder lees ik van anderen dat ze naast het voorgaande vaak pijn aan hun ballen hebben etc. Klinkt allemaal nie lekker.
Maar toch...

Mijn vraag is nu: Zouden alle mensen hier die Fina gebruiken (of gebruikt hebben) kunnen vertellen wat ze er precies van merkten (buiten dat ze evt. geen haren meer verloren) en daarbij hoe oud ze zijn.
Dus of ze ercetie- en/of ejaculatie-problemen hebben, een verminderd libido, pijn aan de ballen of iets anders en dan graag precies beschrijven.
En als je totaal geen probleme hebt zou ik dat natuurlijk ook graag horen.


Ben erg benieuwd!


P.s. en nog een klein vraagje, verlies je bij A.A. nou je haren doordat je meer DTH in je bloed hebt dan mensen zonder A.A. Of verlies je je haren doordat je hoofdhuid, haarfolikels etc. minder goed tegen DTH kunnen (en dus kapot gaan) dan die van mensen zonder A.A.

Rocco
18 april 2002, 18:22
Graag zou ik je willen vertellen over Fina.Maar er is al zoveel door mij en al mijn andere vrienden hier over fina gezet.Je moet even de tijd nemen en wat doorlezen hier op de forum.Je zult zien dat je vrijwel op al je vragen een antwoord zult vinden :)


P.s. en nog een klein vraagje, verlies je bij A.A. nou je haren doordat je meer DTH in je bloed hebt dan mensen zonder A.A. Of verlies je je haren doordat je hoofdhuid, haarfolikels etc. minder goed tegen DTH kunnen (en dus kapot gaan) dan die van mensen zonder A.A.


Je verliest je haren omdat de wortels van je haren op de bovenkant van je hoofd niet tegen DHT kunnen.Dit is erfelijk bepaald.DHT op zich is geen slechte hormoon.Maar omdat je haren hier genetisch op zijn geprogrameerd om bij aanraking met DHT te verkrimpen,krijgt DHT een slechte naam.

Je hebt over het algemeen netzoveel testosteron als elk ander die niet kaalt,maar je hebt als kalende meer 5 ar in je bloed.Deze zet T om in DHT .Dus iemand die kaalt heeft meer DHT dan een ander die niet kaalt.

Maar je hebt ook vaak mensen die ook veel DHT hebben maar waarvan de haarwortels op hun hoofd IMMUUN zijn tegen DHT.

Onze haren kunnen niet tegen DHT,maar bij sommigen kunnen de haren WEL tegen DHT.Zodoende kunnen zij net zoveel DHT in hun bloed hebben als wij.Dit is nogmaals genetisch bepaald.

Mensen met veel DHT in hun lichaam hebben, herken je vaak aan : Zware stem-zware baardgroei-extra lichaamsbeharing en jammer genoeg wegtrekkende haarlijn.


Groetjes

Master J
27 april 2002, 20:38
Ok, thanks voor je antwoord. Dat van die "bijwerkingen" was idd wel een beetje hier te vinden ja. En zowiezo stelt t eigenlijk ook nix voor.
Ik wil t dus wel gaan gebruiken. Maar ik heb eens gekeken op die www.dru-online.com en ik vertrouw dat gewoon nie helemaal :S Zijn allemaal de Indiaase versies enzo. De kwaliteit zal waarschijnlijk toch wel goed zijn, maar ik doe t liever niet. Ik wil liever gewoon Propecia gaan gebruiken. Maar daar kan ik als ik het goed begrijp alleen maar aankomen als ik een afspraak maak met dr. Boersma of als ik toevallig mijn huisarts ervan overtuigd krijg dat hij mij dit ff voor moet schrijven?

Weet jij of iemand anders een site ofzo die Propecia wel kan/wil versturen? Of een andere manier waarop ik dr zonder al teveel gedoe aan kan komen.

Gr.

Rocco
27 april 2002, 23:29
http://www.hairlosstalk.com/

product: Propecia

https://id64.securedata.net/hairlosstalk/catalog/product_info.php?products_id=28&PHPSESSID=f4154e2674e92fd1d0acb0a3201b5bcc

Hier kun je Propecia kopen.Ik koop hier altijd mijn Folligen.Ik krijg alles dan binnen 10 dagen thuis.Maar ik heb nog nooit Propecia hier besteld.Maar het is wel een van Amerika's betrouwbaarste sites,kan ik je wel zeggen.

Probeer maar wat te bestellen,mochten ze ivm douane niet naar Nederland versturen,dan hoor je het wel van hen.

Er zijn heel veel sites die Propecia verkopen,maar deze is betrouwbaar.

Succes