PDA

View Full Version : Onjuiste theorie?????


Eminem
13 juni 2004, 12:39
:confused: Beste lotgenoten,

Waar ik echt helemaal niks van snap is dat er word gezegd dat mannelijke kaalheid bij ong.50% van de mannelijke bevolking voorkomt.
Als ik buiten kom let ik veel op mannen door te kijken of dit inderdaad het geval is, maar het valt me op dat deze theorie onjuist is, omdat de meeste mannen die ik zie een volle haardos hebben.Iemand antwoord op deze onjuiste theorie die word uitgesproken????
Of is het misschien zo dat mannen die te kampen hebben met haaruitval zich isoleren van de buitenwereld??

Groet,

Haarmannetje
13 juni 2004, 13:06
Nou, als ik buiten kom zie ik toch juist heel veel mannen met kaalheid en vooral ook veel jongeren in de 20. Het is wel zo dat AGA zich in ieder geval steeds meer verspreid omdat de kansen steeds groter worden dat je een partner treft waarbij AGA in de familie voorkomt. Dus ook al is het nu misschien nog slechts 30% (ik noem maar wat); het percentage blijft stijgen.

Tiuri
13 juni 2004, 22:47
Nou, als ik buiten kom zie ik toch juist heel veel mannen met kaalheid en vooral ook veel jongeren in de 20. Het is wel zo dat AGA zich in ieder geval steeds meer verspreid omdat de kansen steeds groter worden dat je een partner treft waarbij AGA in de familie voorkomt. Dus ook al is het nu misschien nog slechts 30% (ik noem maar wat); het percentage blijft stijgen.

45% van de BLANKE mannen van 30 heeft te kampen met haaruitval van het mannelijke patroon. Een krappe meerderheid dus niet.

pindakaas
13 juni 2004, 22:56
Het is wel zo dat AGA zich in ieder geval steeds meer verspreid omdat de kansen steeds groter worden dat je een partner treft waarbij AGA in de familie voorkomt. Dus ook al is het nu misschien nog slechts 30% (ik noem maar wat); het percentage blijft stijgen.

Idd, het moet dus bij iemand begonnen zijn.... :confused:

Tiuri
13 juni 2004, 23:01
Idd, het moet dus bij iemand begonnen zijn.... :confused:

The bastard...!!!

Francis
14 juni 2004, 18:31
Idd, het moet dus bij iemand begonnen zijn.... :confused:
Tja, omdat één of andere stommerik sex gehad heeft met één of ander kaal beest (zou niet onmiddellijk weten welk, maar kom...). Door zo'n stomme daad is trouwens AIDS ook ontstaan destijds...

pindakaas
14 juni 2004, 18:58
Tja, omdat één of andere stommerik sex gehad heeft met één of ander kaal beest (zou niet onmiddellijk weten welk, maar kom...). Door zo'n stomme daad is trouwens AIDS ook ontstaan destijds...

Hmm... 'T is eigenlijk toch wel gissen hoe AGA nou eigenlijk is ontstaan. Het kan ook een fout in het DNA-structuur zijn. En dat deze dus bij het overslaan van generaties weer eens in kan treden.