PDA

View Full Version : NEDERLAND-TSJECHIË voorspellingen


Tiuri
15 juni 2004, 23:47
Zaterdag 19 juni, 20.45 CET: Nederland - Tsjechië.

Hier uw voorspellingen aub.

Ook ruststand vermelden voor als twee hetzelfde zeggen.

De winnaar krijgt een volle bos met haar (op een nog uit te vinden manier).

Tiuri
15 juni 2004, 23:48
0-2 (0-1 met rust)

Biljartbal
16 juni 2004, 00:25
Tsjechen zijn inderdaad goed.

2-1 (0-0) voor de Tsjechen denk ik

Jaapie
16 juni 2004, 08:51
3-1 (1-1) in de rust.

SjonKanon
16 juni 2004, 11:12
2-1 (voor NL dus :))

(1-0) in rust

MauZ
16 juni 2004, 11:25
2-2
(0-1) in de rust

Groet MauZ

Henk
16 juni 2004, 15:52
2-2 (1-1 met rust) 2x van Hooydonck

pindakaas
16 juni 2004, 17:30
ruststand 1-2
eindstand 3-2

Voor Nederland,

1e doelpunt van der Vaart (+- 20e min.)
2e doelpunt van Nistelrooy(+- 50e min.)
3e doelpunt Sneyder (+- 75e min.)

Voor Tsjechië,

1e doelpunt Koller (+- 15e min.)
2e doelpunt Heinz (+- 30e min.)

No doubt... ;) :D

Jaapie
19 juni 2004, 22:30
stelletje prutsers, klote scheids.

Robert18
19 juni 2004, 22:52
GODGODGODGOD

SCHIET ADVOCAAT EN GONZALES MAAR AF. TERINGMONGOLEN.

Gaat die KUTMONGOOL ROBBEN WISSELEN!!!

Hoe achterlijk moet je daarvoor zijn?

pindakaas
19 juni 2004, 23:03
Hmm... het aantal doelpunten had ik goed, moet alleen andersom zijn... :D

Maar ja, wat wil je he... Robben wisselen en dan nog steeds Cocu erin laten.... drama!

Robert18
19 juni 2004, 23:38
Wat doet Cocu zowiezo nog in het Nederlands elftal? Flikker 'm eruit man! Tegen Duitsland zorgde ie ook al voor een tegengoal.

Hulde voor Robben, v/d Sar en Davids!

Advocaat moet eigenlijk gewoon per direct opstappen. Wat een incompetente sukkel zeg. Die Robben had gewoon de avond van z'n leven. Op zo'n jonge leeftijd zo schitteren in een kwaliteitswedstrijd, en dan gewoon ruwweg eruit gerukt worden, dat slaat gewoon nergens op.
Heel het moreel van Oranje is naar de bodem van de oceaan gezonken dankzij die achterlijke 'tactische' beslissingen van Advocaat.

Die achterlijke scheidsrechter heeft ook flink schuld aan de nederlaag zeg, niet te geloven wat een blinde.

Henk-yo
19 juni 2004, 23:51
Die kneus van een Advocaat zegt dat hij Robben eruit haalde om de volgende 2 redenen.

1: Om Nedved te stoppen met Bosvelt

Dan denk ik bij mezelf, wil je Nedved stoppen dan heb je toch Van Hooijdonk.
Je gaat toch niet zon incompetente voetballer als Bosvelt inbrengen.


2: Hij wilde Robben sparen
Hallo, win van de Tjechen en geef die jongen rust tegen Letland. Dan heeft die genoeg rust.

Wat een loser is die Advocaat en nog een lelijk kut kapsel ook.

pindakaas
20 juni 2004, 00:02
1: Om Nedved te stoppen met Bosvelt

Wie is dat..??


2: Hij wilde Robben sparen

Sparen, voor de terugreis naar Nederland..!? Echt niet normaal meer, hoe kan een team met alleen maar 'profs' een 2 - 0 uit handen geven..!?!?


Ongeloofelijk....zie gelijk al die k#t-reclames weer voor me... 'De truc van v.d. Vaart' 'Hooghouden met een bussie pringles..' 'Wanna play' 'Nederland krijgt een penalty... hij gaat erin...!?!!?' :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

SjonKanon
20 juni 2004, 09:47
1: Om Nedved te stoppen met Bosvelt

Dan denk ik bij mezelf, wil je Nedved stoppen dan heb je toch Van Hooijdonk.
Je gaat toch niet zon incompetente voetballer als Bosvelt inbrengen.


Van Hooijdonk is een spits. Die ga je er toch niet in zetten om Nedved te stoppen? De enige wissels die hij had moeten doen was sneijder voor seedorf en reiziger voor van bronkhorst.

Henk-yo
20 juni 2004, 13:18
Van Hooijdonk is wel spits, maar op alle fronten beter dan die eikel van een Bosvelt. Als je Van Hooijdonk op het middenveld zet om die Nedved op te vangen, dat zou toch prima gaan.

Wat ik ook niet kan begrijpen is dat Makaay continu op de bank zit. Nistelrooy is een hele goed spits, maar Makaay is toch wel wat scherper en heeft veel minder kansen nodig. Veel betere toernooi voetballer.

Maar ja, wordt een kort EKtje dit jaar. Tjechen stellen gewoon een B elftalletje op tegen de Duitsers. Zou ik ook doen, lekker effe rust pakken.

De Tjechen zien tevens ook de Duitsers liever terug in een halve finale of finale i.p.v. Nederland.

pindakaas
20 juni 2004, 22:59
Maar ja, wordt een kort EKtje dit jaar. Tjechen stellen gewoon een B elftalletje op tegen de Duitsers. Zou ik ook doen, lekker effe rust pakken.

De Tjechen zien tevens ook de Duitsers liever terug in een halve finale of finale i.p.v. Nederland.

Tja, of Nationale Nederlanden geeft die Tsjechen een lekker bedragje om te winnen, dan is Nederland weer lekker van de partij :)