PDA

View Full Version : Ongewenste reclame! www.surgerycosmetics.com haartransplantation


petervanaltena
16 juni 2004, 16:17
betaalbare haartransplantatie aangesloten bij elke organisatie in Europa en Amerika dus voor 100% zekerheid ook voor Kosmetische ingrepen hetjuiste adres

www.surgerycosmetics.com

500 grafts 1300 euro

Henk
17 juni 2004, 17:38
Hoi Peter,

Dit forum is niet bedoeld om commerciële mededelingen te doen.
In de nabije toekomst is dit wel mogelijk (tegen een kleine vergoeding), hiervoor kun je contact opnemen met de Webmaster.

Henk.

pindakaas
17 juni 2004, 19:44
In de nabije toekomst is dit wel mogelijk (tegen een kleine vergoeding), hiervoor kun je contact opnemen met de Webmaster.

Henk.

Ow ow.... denk jij wat ik denk Jaapie..? ;)

maart84
17 juni 2004, 20:28
Hoi Peter,

Dit forum is niet bedoeld om commerciële mededelingen te doen.
In de nabije toekomst is dit wel mogelijk (tegen een kleine vergoeding), hiervoor kun je contact opnemen met de Webmaster.

Henk.
Volgens mij snap je het niet helemaal.....
Denk je nou echt dat de TS eigenaar is van dat bedrijf???
Ik vind dit echt dikke onzin hoor....gewoon ni et zo aanstellen...het is juist handig als mensen sites posten over bijv HT

Jaapie
17 juni 2004, 20:37
Van mij hebben de leden tenminste nog ECHT profijt ;) Pindakaas.

Henk
17 juni 2004, 21:00
Volgens mij snap je het niet helemaal.....
Denk je nou echt dat de TS eigenaar is van dat bedrijf???
Ik vind dit echt dikke onzin hoor....gewoon ni et zo aanstellen...het is juist handig als mensen sites posten over bijv HT

Of hij eigenaar is dat weet ik niet. Wel lijkt het me meer dan aannemelijk dat hij commercieel belang bij dat bedrijf heeft. Het is inderdaad handig als mensen posten over HT, maar dit is geen objectieve posting maar gewoon een manier om klanten te werven. Dan lijkt het me niet meer dan normaal om daar een vergoeding voor te vragen.

Webmaster
21 juni 2004, 11:12
Volgens mij snap je het niet helemaal.....
Denk je nou echt dat de TS eigenaar is van dat bedrijf???
Ik vind dit echt dikke onzin hoor....gewoon ni et zo aanstellen...het is juist handig als mensen sites posten over bijv HT

Maart84,

Ik wil je vriendelijk verzoeken dit soort reactie's in het vervolg achterwege te laten. Je bent altijd vrij om te communiceren over het beleid van/op HaarWeb, maar dan zie ik wel graag dat je dit op een gepaste manier naar onze Moderators toe doet.

Webmaster
21 juni 2004, 11:20
betaalbare haartransplantatie aangesloten bij elke organisatie in Europa en Amerika dus voor 100% zekerheid ook voor Kosmetische ingrepen hetjuiste adres

www.surgerycosmetics.com

500 grafts 1300 euro

Petervanaltena,

Je hebt in 3 rubrieken op HaarWeb dezelfde posting neergezet. Niet alleen is cross-posten niet toegestaan op HaarWeb: ook het plaatsen van dergelijke commerciële uitingen is verboden.

Je hebt via PM laten weten dat je postings GÉÉN commercieël doel dienen, echter ze komen wel zo over op ons. Ik neem toch aan dat je dit zult begrijpen, als je tot 6x aan toe (incl. vermelding in de titel) een site vermeldt!
HaarWeb is bedoeld om ervaringen met elkaar te delen en niet om in 'one-liners' een bedrijf te promoten. Als je daadwerkelijk positieve ervaringen hebt met het in je bericht genoemde bedrijf, dan zie ik dat graag beargumenteerd terug in je postings.

Aangezien er aan al deze voorwaarden niet is voldaan, sluit ik bij deze de discussie en zijn je overige postings per direct verwijderd.

Webmaster
1 september 2004, 13:57
Als aanvulling op mijn bovenstaande bericht hierbij het volgende: het betreffende lid beweert géén commerciële belangen te hebben met zijn postings. Apart dan dat onze Moderators o.a. het volgende hebben gevonden op internet : (zie de attachments).