PDA

View Full Version : Meiden bijeenkomst 26 juni 2004


mooswindhoos
19 juni 2004, 11:32
Hallo meiden,

Hierbij even een korte oproep voor een meiden bijeenkomst op 26 juni 2004.
Kan niet zo veel mededelen omdat ik zelf geen internet meer heb en nu dus in de bieb zit.
Er loopt al een thread bij het onderdeel "haarproblemen bij vrouwen".
Wij zijn al een paar keer bij elkaar gekomen en hebben dan ontzettend veel lol en natuurlijk alle tijd om ervaringen uit te wisselen.
Mocht je zin hebben om te komen ben je natuurlijk van harte welkom.
We komen bij mij thuis bij elkaar en als het mooi weer is willlen we bbqen en anders een ander alternatief.
Kan best begrijpen dat je misschien de stap niet durft te nemen om te komen, maar wij (de meiden die al bij elkaar zijn geweest) kijken er altijd met erg veel plezier naar terug.
Mocht je willen komen stuur dan een mailtje naar mij met daarin je e mail adres zodat ik je een routebeschrijving kan sturen.
Ben te vinden in de memberlist onder de naam MOOSWINDHOOS.
En je kunt natuurlijk kijken bij de rubriek "haarproblemen bij vrouwen".

Ik hoop dat je komt!!

Groetjes,

MOOSINTERNETLOOS

mooswindhoos
23 juni 2004, 09:30
Hallo meiden,

Dacht zet nog even een extra oproepje voor aanstaande zaterdag.
Mocht je twijfelen :confused: om te komen stuur me gerust een mailtje.
Kan me heel goed voorstellen dat het eng is om zonder elkaar te kennen bij elkaar te komen maar mij heeft het erg veel goed gedaan.
En het is natuurlijk ook gewoon erg gezellig.

Hoop op nog wat leuke reacties.

Groetjes,

Monique

Anjo
26 juni 2004, 13:33
IK KOM ER AAN!! :d

Assie
30 juni 2004, 20:38
hoi moos,
ik ben blij dat ik nu weet tegen wie ik praat.
'k weet dat je momenteel moosinternetloos bent, maar als je toch even online bent lees dan even het volgende:
supersuper bedankt voor je gastvrijheid! Wat een gastvrouw ben jij!! De sfeer was heel goed en het eten onder het zeil was heerlijk!!
Ik ben echt heel blij dat ik jou en al die andere meiden heb leren kennen. Het was natuurlijk wel jammer dat Anjo er was anders hadden we nog even depri kunnen doen ;)
Ontzettend bedankt en ik hoop jou en alle anderen snel nog eens te zien.
liefs Assie (die nieuwe!)

Anjo
1 juli 2004, 23:39
Ja, ja... wat moet ik nu met Assie? Is de schilder klaar? :P
Ik vond het echt hartstikke gezellig, jammer dat ik de voetbal niet heb kunnen volgen in mijn oranje outfit.. maar ja, je kunt niet alles hebben :crybaby: !

Bedankt voor alles, Moos. Ik vond het errug gezellig en we gaan gewoon een dagje uit naar de haarwinkel in Bussum. En dan mag Assie gewoon mee. Lijkt me gezellig! Bedankt voor het vele schransen... het was heeerlijk. Het recept voor de pasta heb ik genoteerd!

Groetjes,

Anjo

ps.
Bedankt voor de uitbundige scheldpartij hahahahahahahahahahahahaaaaa. tegen de hangjeugd ;) . Ik heb weer gelachen...

Assie
2 juli 2004, 10:28
welke datum moet ik noteren?
Lijkt mij super gezellig :D
En Anjo, met mij hoef je niets hoor.....en het is inderdaad klaar!
pfff wat een werk.

Zie jullie snel...hoop ik ;)
gr. Assie

Annelies
4 juli 2004, 01:54
hoop ik ook... ! ;)
Vond het hartstikke tof om je te leren kennen Assie. (was ik een beetje het type dat je had verwacht??)

Maarre.. wanneer gaan jullie coupes sjoppen?? Ik moet ook ooit weer eens aan vervanging ;) en jullie eerlijk oordeel is meer dan goud waard! En jullie kennen me: reizen daar draai ik mijn hand niet meer voor om ;)

grtz Annelies

Assie
4 juli 2004, 22:35
ey Annelies,

Niemand was het type wat ik kon verwachten. En dat vond ik nou zo leuk!
Je gaat met angst en beven naar een groep wildvreemde mensen en dan is het gewoon gezellig. Vooral die grote gemeenschappelijke deler(het kaal zijn) maakt dat je elkaar snel aanvoelt, hoewel je wel merkt dat iedereen er weer anders mee omgaat. Het leuke is dat je ook in deze groep merkt dat je zelf ook met iedereen weer anders omgaat, net zoals in het dagelijks leven. Waar ik het eerste uur alleen nog maar mensen met pruiken zag, zag ik daarna alleen nog maar de mens die ze eigenlijk zijn. Dat heeft mij weer zoveel extra moed gegeven, want zo moet het voor mijn omgeving ook zijn. Als ik het vertel, ben ik eerst Assie met een pruik, maar na een poosje valt dat weg en ben ik gewoon de mens die ik altijd was. En dan is het gewoon net als anders, je mag mij wel of niet en daar heeft die pruik niets mee te maken.
tjonge wat een serieus verhaal :)
Wat dat sjoppen betreft, degene die een nieuwe moest hebben heeft 'm inmiddels al. Dus.....ik weet het effe niet. Eerst maar even vakantie houden.


groetjes Assie

WendyZ
4 juli 2004, 23:23
He meiden!

Zo te horen was jullie middag erg geslaagd! Jammer dat mijn vriend niet mee mocht anders was ik graag langsgekomen. Nou ja, misschien dat het een volgende keer geen bezwaar is? Het lijkt me in ieder geval leuk om jullie allemaal eens te ontmoeten!

Doeg!

Wendy :)

Linda..
5 juli 2004, 15:03
Hoi,
Dit is de eerst keer dat ik op deze site kom ik ben er via iemand achter gekomen.Ik ben zelf 14 jaar en ik heb al last vanaf mij 4de jaar ongeveer van alophecia ik ben niet helemaal kaal maar ik heb kale plekke de ene x daar weer en de andere keer daar weer...Ik heb het er soms moeilijk mee bijvoorbeeld ik durf niet echt te gaan zwemmen in het zwembad omdat ik bang ben dat je me plekken ziet.Als sommige vrienden meegaan vraag ik altijd als we toch gaan zwemmen of ze het in de gaten willen houden of een plek te zien is en dat doen ze dan ook.Daar ben ik echt blij om dat mij vrienden het accepteren als ze dat niet deden dan zijn het geen vrienden en dat had ik ook gezegt.. Ik wil graag met mensen in contact komen die ook last hebbe van kale plekke...je mag je toevoegen op msn Lachertje_haha@hotmail.com....en als je wat wil zegge voeg mij gerust toe..

xxxxxxdikke kus en veel steunxxxx van Linda

Anjo
8 juli 2004, 23:23
Hey,
Ik ben tinne, ik ben nu 14 jaar en heb al sinds mijn acht jaar alopecia areata. Sinds oktober 2003 kon ik het niet meer verbergen en zijn we een pruik gaan kopen, sindsdien is alles uitgevallen, en ben ik helemaal kaal, ik heb er me bij neer gelegt en hou me steeds vast aan de gedachte er zijn ziektes waarvan je pijn hebt en je bent doodziek, dat hebben wij allemaal niet. IK vind ook dat alopecia areata niet echt een ziekte is...

Ik zou graag willen chatten met mensen of zou heel graag reactie's hierop krijgen...
voeg me toe montecchi89@hotmail.com

Ik zou ook willen weten of er meisjes of jongens zijn van rond mijn leeftijd (14 jaar) die ook alopecia areata (totalis) hebben of ook helemaal kaal zijn...
véle groetjes en dikke kussen
sterkte nog voor iedereen
Tinneke!

Anjo
8 juli 2004, 23:31
Ik was een tikkie te snel.. maar ik vond op een ander plekje het mailtje van Tinny. Zoals je kunt lezen is zij ook 14 jaar en wil dolgraag msn-en (heb ik trouwens ook pas ontdekt en ik vind het fantastisch!). Misschien kun je haar een berichtje sturen. Ik denk dat ze dat hartstikke leuk vindt.

Verder heb ik ook gehoord dat de patientenvereniging (www.aapv.nl) activiteiten voor jongeren organiseert. Neem eens contact met hen op.

Wel hartstikke goed dat je zulke fijne vrienden hebt, zodat je toch lekker gaat zwemmen. Fijne vakantie en een dikke zoen terug.

Groetjes,

Anjo

Anjo
8 juli 2004, 23:36
Jammer dat je niet kon komen. Ik vind het zelf eigenlijk wel erg fijn om met meiden onder elkaar te zijn. Geen discriminatie, maar het praat gewoon makkelijker.

Zoals je misschien hebt gelezen kwam Assie ook voor het eerst, en viel het haar niet tegen. Het is altijd eng en spannend om alleen te komen, maar meiden samen geeft een ander sfeertje als met jongens (mannen) erbij.

Ik weet nog niet hoe de volgende keer zal gaan verlopen, maar hoop dat je dan toch kunt komen..

Groetjes,

Anjo

Annelies
14 juli 2004, 22:59
Ha Assie,

Wat herkenbaar zeg!! Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat in het begin toen ik AA had, dat ook had. Ik zat daar met mijn haarwerk en keek rond en zag mensen met een haarwerk. Maar dan ga je aan het 'buurten' en kom je er achter wie de werkelijke persoon daar achter is. En hoe zij ermee omgaan en eventueel de problemen en dergelijke die zij ook hadden. Dat je die gezamelijke dingen zo kunt delen liet bij mij zo'n soort van rust achter; heel gek, kan het eigenlijk niet goed beschrijven. Dat ik de contacten met lotgenoten erg waardevol vind, heb ik volgens mij op dit forum al wel tig x geschreven.. (dus dan zal ik dat nu maar achterwege laten ;)
Ik ga voorlopig ook niet sjoppen; moet wel weer een x een nieuwe, maar dan neem ik weer dezelfde die bevalt wel goed!
Hele fijne vakantie, rust maar lekker uit en geniet met volle teugen dat heppie verdient!
liefs en tot gauw,
Annelies

WendyZ
3 augustus 2004, 11:58
Hoi Anjo,

Op zich begrijp ik je standpunt van vrouwen onder elkaar maar ten eerste las ik ergens in een post dat mannen met AA ook welkom waren dus begrijp ik het niet helemaal waarom mijn vriend niet welkom is.
Ten tweede is het niet zozeer dat ik niet durf in m'n eentje maar hij hoort er gewoon bij en is erg betrokken en hij wil er ook graag bij zijn en met jullie praten. Hij is niet zo'n 'stoere' man die er dan als een zoutzak bij gaat zitten ofzo en alleen maar kijken maar hij is echt gezellig dus ik vind het jammer dat hij geen kans krijgt..
Hoop dat ik jullie nog van gedachten kan veranderen..

Groetjes,

Wendy

ellyd
3 augustus 2004, 16:33
Hoi WendyZ

Ik heb begrepen dat jullie een hele leuke bijeenkomst hebben gehad. Als het mogelijk is zou ik er graag de volgende keer bij willen zijn. (hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?) Ik heb al 10 jaar een haarwerk en misschien kan ik jullie nog wat vertellen. Ik wil het ook best organiseren als er ambitie voor is. Misschien in het najaar.Ik hoor het wel.
Groetjes Ellyd

Anjo
12 augustus 2004, 16:06
Hoi Wendy,

Toch even voor alle duidelijkheid: het is mijn mening, dus ik heb geen idee wat andere meiden denken over een bijeenkomst met mannen erbij.

Ik ben zelf denk ik een pietlut, maar vind het gewoon fijner om met meiden onder elkaar te praten over haar, make-up, mijn pruik af te zetten enzo. Het praat gewoon makkelijker. Verder heb ik nog nooit gezien dat er jongens met AA waren die ook wilde komen. Heeft jouw vriend AA?

Verder weet ik nog niet hoe de volgende bijeenkomst eruit gaat zien. Het lijkt mij dat andere meiden die willen komen dan zelf aangeven of mannen "gewenst" zijn. Als iedereen het prima vindt, doe ik ook niet moeilijk.

Wat een antwoord, hè? Het blijft lastig om het te verwoorden, maar ik bedoel het goed, hoor! En natuurlijk ga ik er vanuit dat je vriend gezellig is!

Ellyd, tuurlijk is het hartstikke leuk als je er de volgende keer bij bent. Er is nog niets gepland. Ook als je zelf iets kunt organiseren, kan dat natuurlijk altijd. Ik ben ook van de partij, hoor!

Groet,

Anjo

Assie
13 augustus 2004, 22:48
hoi,

Ik sluit mij aan bij Anjo. Ook ik vind onze mannen en vrienden perfect, maar een keer een middag zonder en lekker kunnen kletsen heeft ook mijn voorkeur :D Het lijkt mij leuk elkaar weer snel te zien.
groetjes Assie

Annelies
22 augustus 2004, 19:13
Ook ik sluit me aan bij Anjo en Assie, ik denk dat je partner ook meer zal hebben als je naar een bijeenkomst van de patientenvereniging gaat, gezien daar vaak ook vaders, moeders, broers, zussen en partners bij aanwezig zijn, daar heb je in mijn ogen dan meer aan denk ik!

grtz Annelies

p.s. is er al nagedacht over een najaarsmeeting?? Voor de moeders onder ons, misschien ideetje om in de Herfstvakantie te doen??