PDA

View Full Version : NEDERLAND - LETLAND voorspellingen.


pindakaas
19 juni 2004, 23:53
Durf het bijna niet te vragen maar op woensdag 23 Juni om 20:45 uur is het weer zover...

Ik denk 0 - 0... net als Duitsland :confused:

Biljartbal
20 juni 2004, 01:46
1-1 denk ik. daarna kan Nederland direct het vliegtuig nemen

SjonKanon
20 juni 2004, 09:50
1-0

(0-0) met rust

Jaapie
20 juni 2004, 11:19
3-0
Tegen letland moeten ze wel winnen.

Robert18
20 juni 2004, 11:44
Ik ben benieuwd hoe ze van de mentale doodklap van gisteren zullen herstellen. Als ze zo goed spelen tegen Letland als tegen Tsjechie, zal het wel iets van 4-1 worden. Maar ja, het kan met hetzelfde gemak 1-1 of 2-2 worden. Geen idee. Maar goed, ik hou het dan maar op 4-1. Eigenlijk acht ik de kans dat Tsjechie van Duitsland wint ook behoorlijk groot eigenlijk, hopelijk gaat Nederland gewoon door naar de kwartfinales.

Henk-yo
20 juni 2004, 13:22
Al wint Nederland met 100-0, de Duitser gaan het toch cadeau krijgen van de Tjechen.
Het doet er al niet meer toe. De Tjechen zien de Duitsers veel liever terug in een later stadium en zullen gewoon een B elftal opstellen.

Jammer Holland, volgende keer beter. Wellicht met een wat betere bondscoach, want Advocaat heeft er echt geen kaas van gegeten. Hij heeft het over onrust in de ploeg, zou ik ook zijn met zo'n incompetente trainer.

Nederland zal naar mijn mening ook flink uithalen naar Letland, maar het zal geen nut meer hebben.

Wat is die Verpakovkis een goede speler zeg. Oppassen voor de counters van de Letten.

pindakaas
21 juni 2004, 00:16
De Tsjechische coach Karel Brückner heeft vandaag bekendgemaakt dat hij een aantal van zijn spelers rust geeft voor het laatste groepsduel met Duitsland komende woensdag. Als Duitsland zou winnen kan Nederland, ongeacht het resultaat tegen Letland, naar huis.

"Ik stel in ieder geval Pavel Nedved niet op. Ook een paar andere spelers zullen niet meedoen. We hebben voldoende andere goede spelers in de selectie".,zo liet Brückner de verzamelde pers weten. De Tsjechen zijn al poulewinnaar, hoe de wedstrijd tegen Duitsland ook eindigt.

pindakaas
21 juni 2004, 14:43
Heeft toch z`n voordelen als je Tsjechen in Nederland hebt spelen :)


"Wij zullen er alles aan doen om jullie de kwartfinale in te helpen." Het was de tekst die Ajacied Wesley Sneijder op z'n mobiele telefoon ontving. Het berichtje kwam van zijn collega-Ajacied Tomas Galasek.

De Tsjech weet dat Oranje zelfs bij een zege tegen Letland afhankelijk blijft van het resultaat bij Tsjechië-Duitsland. Puntverlies van de Duitsers en een zege van Nederland betekent dat Oranje zich schaart bij laatste acht van Europa.

Verwacht wordt dat Tsjechië niet met zijn beste elftal zal spelen. Pavel Nedved gaf al direct na het duel van afgelopen zaterdag aan dat hij woensdag liever op de bank zit.

Tiuri
21 juni 2004, 23:40
ik weet zeker dat duitsland punten gaat morsen. maar ik zie dat ned. elftal er nog voor aan om te verliezen van letland ook. Maar goed, ik zal positief denken en ik zeg als uitslagen:

Duitsland 1-1 Tsjechië
Nederland 3-0 Letland

Dead simple
22 juni 2004, 09:17
Ik verwacht heel weinig van Oranje tegen Letland, de andere teams ( Dld., Tsj.) hebben ook al moeite gehad tegen deze "voetbaldwerg", ik verwacht niet meer dan een gelijkspel.

Jaapie
23 juni 2004, 22:47
3-0
Tegen letland moeten ze wel winnen.

En wie heeft er WEER gelijk?

pindakaas
25 juni 2004, 12:57
Wel relaxed dat die Tsjechen toch gewonnen hebben terwijl het voor hun helemaal niet nodig was... Wat dat betreft zijn de vooruitzichten voor Nederland wel goed. Zweden moeten ze kunnen hebben. En Portugal helemaal, zeker met die wedstrijd van hun tegen de Engelsen.
Als Engeland door had gegaan dan had Nederland het volgensmij wel stukken moeilijker gehad...

Zit dus wel een finale-plaatsje in... Of is dat te optimistisch gesproken? ;)