PDA

View Full Version : Schilfers???


Dark_Neve
21 juni 2004, 14:08
Om mijn haar te stylen doe ik er altijd wax in. Nu is het soms zo dat na 3 dagen er een soort van schilfers op mijn hoofd zitten, maar het is geen roos. Vaak zitten ze aan de voorkant van mijn hoofd en door te krabben kan ik ze dan uit mijn haar halen. Na het wassen zijn ze soms nog steeds niet weg. Het jeukt verder niet en ik heb er ook geen last van. Alleen vaak als ik wakker wordt zitten die dingen door heel mijn haar heen en dan ziet er weer niet uit. Iemand enig idee wat dit is en heeft het misschien ook met haaruitval te maken?

Tiuri
21 juni 2004, 16:26
welke wax gebruik je?

Dark_Neve
21 juni 2004, 16:51
welke wax gebruik je?
Maakt niet uit, ik heb het bij elke wax.

SjonKanon
21 juni 2004, 17:45
Om mijn haar te stylen doe ik er altijd wax in. Nu is het soms zo dat na 3 dagen er een soort van schilfers op mijn hoofd zitten, maar het is geen roos. Vaak zitten ze aan de voorkant van mijn hoofd en door te krabben kan ik ze dan uit mijn haar halen. Na het wassen zijn ze soms nog steeds niet weg. Het jeukt verder niet en ik heb er ook geen last van. Alleen vaak als ik wakker wordt zitten die dingen door heel mijn haar heen en dan ziet er weer niet uit. Iemand enig idee wat dit is en heeft het misschien ook met haaruitval te maken?

hoe weet je zo zeker dat het geen roos is?

Tiuri
21 juni 2004, 23:57
hoe weet je zo zeker dat het geen roos is?

ja precies. roos hoeft niet altijd gepaard te gaan met jeuk. ik heb t ook wel eens, je probleem, maar dan alleen met bepaalde wax (fructis). dus bij mij ligt t denk ik daar aan. maar ik denk bij jou niet als je t bij iedere wx hebt, dus koop eens rooscure zou ik zeggen. nog goed tegen kaalheid ook ;)