PDA

View Full Version : grijs haar bij haaruitval ?


zucht
22 juni 2004, 00:04
Zie mijn onderschrift

Het lijkt mij dus dat hoe meer mijn haar gaat uitvallen (wat flink bezig is) hoe meer mijn haar ook grijs - nota : ik ben 27 - wordt en ik weet niet of het nu verzwakt haar is dat grijs wordt of dat de haren die wat langer gaan blijven al grijs zijn of ... ??? Ik weet het niet meer :eek:

Iemand dezelfde ervaring ? :crybaby:

Tiuri
22 juni 2004, 00:05
Zie mijn onderschrift

Het lijkt mij dus dat hoe meer mijn haar gaat uitvallen (wat flink bezig is) hoe meer mijn haar ook grijs wordt en ik weet niet of het nu verzwakt haar is dat grijs wordt of dat de haren die wat langer gaan blijven al grijs zijn of ... ??? Ik weet het niet meer :eek:

Iemand dezelfde ervaring ? :crybaby:

verzwakt haar door AGA is vaak grijs omdat het te klein is om pigment te dragen.
maar ik zou me geen zorgen maken om grijs haar, liever grijs dan nix. is zelfs soms very sexy.

zucht
22 juni 2004, 00:12
Ik zeg elke dag 10000 mantra's om grijs haar te krijgen ipv. kaal te worden. Mantra's werken niet... :(

Ik hoopte alleen dat het de vergrijzing was die me zoveel haaruitval bezorgde. Ik geloof nog in sprookjes, zie je :crybaby:

Andastra
22 juni 2004, 12:22
Ik ben meisje van 18 en 2 jaar geleden zei de kapster me al dat 'k heel wat grijze haren had :(

Cloud
22 juni 2004, 13:18
Zou er een verband zijn tussen AGA en grijze haren?

Mijn eerste grijze haren zijn ook opgedoken toen ik nog maar vooraan in de twintig was. Maar ik kleur mijn haar en heb er dus niet al te veel last van. Het valt me op dat ook veel van mijn nieuwe groei grijs is..

Cloud

ralluf
22 juni 2004, 16:26
Ik dacht juist ooit eens gehoord te hebben dat grijze haren juist een teken zijn dat je minder snel kans op haaruitval krijgt. Zal wel niet kloppen dan.

zucht
22 juni 2004, 21:34
Ik dacht juist ooit eens gehoord te hebben dat grijze haren juist een teken zijn dat je minder snel kans op haaruitval krijgt. Zal wel niet kloppen dan.

Ik heb dat ook altijd gehoord... vandaar mijn vraag. Maar ik denk dat het een broodje aap verhaal is. De mensen kijken naar de ouderen en stellen vast : een deel mensen met veel grijs haar en een deel kaalkopjes... de conclusie dat je of grijs wordt of kaal is dan snel gemaakt.

Haarmannetje
22 juni 2004, 22:42
Ik geloof ook niet echt in die theorie. Hoeveel kale mannen zijn wel niet grijs (of omgekeerd natuurlijk :))?