PDA

View Full Version : Resultaat na 1 jaar fina


DHTkiller
18 april 2002, 22:44
Ik ben zeer tevreden met fina, want het is een echt werkend middel. De haardichtheid is wat toegenomen en ik heb geen angst meer om m'n haren te kammen. Een heel tijd terug had ik aminexil gebruikt, die bij mij 100% niks hielp. Het klopt ook wel wat er vaak gezegd wordt over aminexil. Maar Duta komt eraan en zal waarschijnlijk voorgoed afrekenen met AA, maar kan Duta ook de haren die een paar jaar geleden uitgevallen zijn weer activeren?


Duta heeft toch gedeeltelijk haren terug laten groeien op het frontale gebied. Ben zeer tevreden.

Jeroen2
19 april 2002, 00:45
Ik ben bang van niet.
Vaak zijn haren die uitgevallen zijn al in de laatste fase beland.Dit geld zeker voor de inhammen en kruin.Deze kan je herkennen aan een droog structuur geen of weinig pigment en zijn erg dun.

Groetz,
Jeroen.

cees
19 april 2002, 14:44
He jeroen, wat zeg jij nou, dat de haren die uitvallen al in de laatste fase zijn beland, dit is dus echt onzin!!! Want je mag zo'n 80 haren per dag verliezen en dit hebben ook mensen die niet aan AA lijden.
Dus!!!!
groetjes

anais anais
24 juli 2010, 16:03
:d

Ambo
24 juli 2010, 21:42
Oei, shit. Nu je het zegt! Ik zal de post verwijderen! Als jij nou jouw post verwijderd dan verwijder ik deze weer en is er niets gebeurd behalve dan die maffe post van anais anais!

Zal ik doen!

Limbo
25 juli 2010, 08:00
Zal ik doen!

Mooi. Grazie!