PDA

View Full Version : Bij welk stadium van haaruitval zijn jullie actie gaan ondermen


high
25 juni 2004, 13:41
Ik heb aan beide kanten een soort vraag teken met een diepte van ogeveer 2 tot 2,5 cm voor de rest heb ik een zeer volle haarbos

Jaapie
25 juni 2004, 14:06
Bij een NW 1,5.

high
25 juni 2004, 14:08
wat is NW?

The Dude
25 juni 2004, 14:44
Ik hem al wat inhammetjes en men haar werd wat dunner.

d-devil1000
25 juni 2004, 20:30
jaar geleden toen een maatje zei; "jij wordt kaal man" Ik schrok me de tieves en ging gelijk op internet speuren naar een of ander middel.
Het eerste wat ik zag was Aminexil en ja ik keek niet verder dan me neus lang was heb lekker een jaartje aan de amenexil gezeten en dat werkt dus niet.
En dan ben je zomaar opeens een bijna NW3.
Zat sinds begin December aan de Alopesan tot vorige maand gestopt omdat ik deze maand overbrugde met Fina en ik het gevoel kreeg dat dit de haaruitval versterkte

Propecia 1mg sinds 28-04-04
Minox sinds 1 maand

Haaruitvalstatus: Bijna NW3 maar sinds een paar maanden enorm UITGEDUND :crybaby:

Haarmannetje
25 juni 2004, 21:26
Ik ben eigenlijk pas een half jaar geleden actief op zoek gegaan naar mogelijke oplossingen.

Hoe ik mijn kapsel nu heb zie je niet dat ik kalend ben. Ik heb inhammen, maar verder vrij veel maar wel fijn haar. Ik heb bij de kruin het wel wat dunner, maar volgens mijn kapper is dat al zo sinds hij mij knipt en dat is toch zeker 4/5 jaar alweer. Volgens hem lijkt het niet echt erger te worden. Maar ja, het kan natuurlijk opeens weer heel snel gaan.

Andastra
25 juni 2004, 21:31
Volgens de dermatoloog zit 'k in stadium 2, dus vanaf dan...

Tiuri
26 juni 2004, 18:12
ik ben meteen actie gaan ondernemen toen ik inhammen kreeg. Ik had toen aan een kant een NW1, aan de andere kant een NW1,5.

ik hoop dat mijn fina binnenkort de uitval gaat stoppen, want nu is de ene inham wel een NW2 geworden. De ander blijft een beetje hangen op NW1/1,5.