PDA

View Full Version : kans op haar terug groei???


high
26 juni 2004, 19:48
hoeveel kans heb je nou op terug groei van je haar? heb maar een klein randje van 1 cd ofzo nodig is dat haalbaar??

Robert18
26 juni 2004, 19:50
... Klein randje van 1 CD?

Kzou zeggen, gebruik de search. Een kans is niet te geven.
Geef dan tenminste ook wat meer informatie over jezelf.

Tiuri
26 juni 2004, 20:06
klein randje van een cd... apart...

Haarmannetje
26 juni 2004, 20:10
Er is altijd een kans, maar op het moment is dat per individu verschillend. De ene reageert goed op een bepaald middel en soms zelfs zo goed, dat volledige teruggroei mogelijk is. Een ander reageert minder of helemaal niet. Dat is de pest met de middelen die er nu zijn. Het is allemaal maar half werk.

Maar heb geduld. Het ultieme middel komt zeer zeker binnen een paar jaar wel.

Robert18
26 juni 2004, 20:24
Maar heb geduld. Het ultieme middel komt zeer zeker binnen een paar jaar wel.
Helaas wordt dat al jaaaaren gezegd.

Haarmannetje
26 juni 2004, 20:26
Helaas wordt dat al jaaaaren gezegd.
Nou, pas de afgelopen paar jaren begint men het principe achter haaruitval echt te snappen.

DHTkiller
26 juni 2004, 20:39
Je kunt ook de Nizoral gebruiken, het beste de 2%. Ik gebruik het nu een tijdje en m'n haren voelen extra goed aan en zit lekker (ik gebruik het om de dag).

Volgens de studies nemen de (bestaande) haren met 8% in dikte toe na zes maanden gebruik, dezelfde dikte dat ook voor aminexil wordt beweerd in zes weken tijd (alleen weet ik dat aminexil voor geen ene meter werkt). Ik zou zeggen, voeg de Nizoral 2% toe aan jullie regime, dit is echt een hele goede aanvulling.

Biljartbal
27 juni 2004, 00:12
Je kunt ook de Nizoral gebruiken, het beste de 2%. Ik gebruik het nu een tijdje en m'n haren voelen extra goed aan en zit lekker (ik gebruik het om de dag).

Volgens de studies nemen de (bestaande) haren met 8% in dikte toe na zes maanden gebruik, dezelfde dikte dat ook voor aminexil wordt beweerd in zes weken tijd (alleen weet ik dat aminexil voor geen ene meter werkt). Ik zou zeggen, voeg de Nizoral 2% toe aan jullie regime, dit is echt een hele goede aanvulling.


He dht-killer, je hebt toch ook die toppikshampoo? die maakt je haar 70% dikker, tenminste als we dat mogen geloven

Mailman
27 juni 2004, 00:40
He dht-killer, je hebt toch ook die toppikshampoo? die maakt je haar 70% dikker, tenminste als we dat mogen geloven

Steviger zeker. Maar echt dikker, nee. Föhnen icm. met Toppik shampoo kan wel wonderen doen.

DHTkiller
27 juni 2004, 08:47
He dht-killer, je hebt toch ook die toppikshampoo? die maakt je haar 70% dikker, tenminste als we dat mogen geloven
Bepaalde shampoo's kunnen het haar wat dikker laten uitzien, maar na een tijdje gaat het toch weer dunner en slechter uitzien. Ik had ook een paar jaar geleden een shampoo gebruikt van Loreal Kerastase met verdikkings-effect, in het begin zag het er goed uit, maar een paar wasbeurten verder zag het haar er totaal niet meer uit, ben er toen gelijk mee gekapt.

De Nizoral 2% heeft geen 'vulstoffen' om het haar cosmetisch te verdikken, na zes maanden gebruik laat het de haren dikker groeien (gelijk aan minoxidil 2%), terwijl in de eerste plaats die shampoo daar helemaal niet voor ontwikkeld is (hetzelfde als het fina-verhaal, is oorspronkelijk ontwikkeld voor prostaatproblemen en minoxidil tegen hoge bloeddruk).

Het gekke ervan is, als men op onderzoek gaat naar een juiste middel/medicijn tegen haaruitval, vindt men het juist niet. Meestal wordt het ontdekt bij medicijnen die voor andere kwalen zijn bedoeld.

high
27 juni 2004, 11:13
hoi ik ben nu 5-6 maanden bezig met proscar en het helpt volgens mij wel wat maar hoeveel van jullie hebben nou echt haar teruggroei gekregen? en na hoelang zit namelijk er over na te denken om over ste stappen om dutasteride

Biljartbal
27 juni 2004, 13:24
hoi ik ben nu 5-6 maanden bezig met proscar en het helpt volgens mij wel wat maar hoeveel van jullie hebben nou echt haar teruggroei gekregen? en na hoelang zit namelijk er over na te denken om over ste stappen om dutasteride

hoe oud ben je eigenlijk high?

high
27 juni 2004, 13:35
ik ben 20 jaar

cees
27 juni 2004, 14:17
Wat is nizoal precies en waar kan je dit halen en hoe duur is het?

Alvast bedankt

Robert18
27 juni 2004, 15:24
Mensen mensen... leer eens de search te gebruiken.

zucht
27 juni 2004, 23:36
Nou, pas de afgelopen paar jaren begint men het principe achter haaruitval echt te snappen.

Wel grappig dat men dan nog steeds niet weet waarom minox werkt (als het al werkt :confused: )

zucht
27 juni 2004, 23:40
Wat is nizoal precies en waar kan je dit halen en hoe duur is het?

Alvast bedankt

Nizoral is een (DE) antiroos shampoo. Je haalt het bv. in de apotheek. Vele middelen tegen haaruitval (roaccutane, minox, ...) zorgen voor een droge ontstoken schilferende huid. 2 x nizoral per week is dan totaal geen luxe.

Haarmannetje
28 juni 2004, 01:17
Wel grappig dat men dan nog steeds niet weet waarom minox werkt (als het al werkt :confused: )
Nou, min of meer denkt men nu toch wel zeker te weten dat het door de NO (Nitrid Oxid) komt?

Tiuri
28 juni 2004, 09:32
Nou, min of meer denkt men nu toch wel zeker te weten dat het door de NO (Nitrid Oxid) komt?

NO? Wat interessant. Misschien kun je hier wat meer over zeggen in het topic <"minoxidil" de werking? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2846)> Haarman?