PDA

View Full Version : halve finale | PORTUGAL - NEDERLAND voorspellingen


Tiuri
27 juni 2004, 00:54
yes yes yes yes yes!!!
daarrrrrrr gaan we weerrrrrrrrr.... uw voorspellingen voor de halve finale van aanstaande woensdag.....!!!!!

Tiuri
27 juni 2004, 00:56
portugal 0-0 nederland

nederland door na strafschoppen.

Robert18
27 juni 2004, 00:59
Heheh, je hebt meteen vertrouwen in de penalties he? :) Kost ons alleen maar nóg meer haar!

Ik hoop dat het niet weer zo'n saaie wedstrijd wordt... Ik voorspel... 2-1 voor Nederland.

Net heerlijk met m'n auto over de Coolsingel heen getoeterd! Heerlijk! :)

pindakaas
27 juni 2004, 01:35
Portugal moeten ze hebben! Die vreten ze gewoon op...!
Zeker nu ik die vage wedstrijd tegen de Engelsen had gezien. Het enige is dat ze het in die 90 min. moeten doen....

3 - 0

Axel
27 juni 2004, 07:55
2-1 voor Portugal (die het kampioenschap gaan winnen)

Sorry nederlanders! :D

Tiuri
28 juni 2004, 09:45
Ik hoop wel dat Sneijder nu eens in de basis staat, maar dat zal wel niet want Advocaat gaat vast zijn meest defensieve systeem van stal halen, lafaard dat het is. :(

MauZ
28 juni 2004, 17:40
1-1 gelijk na 90 minuten

1-2 voor nederland, 2de helft verlenging Pierre van Hooijdonk ;)

Groet

Tiuri
30 juni 2004, 11:46
kwou dat de wedstrijd nu al begon. Spannund............ :o :o :o

pindakaas
30 juni 2004, 11:49
Scolari waarschuwt arbiter voor overtredingen Oranje-spelers

De Portugese bondscoach Luiz Felipe Scolari heeft zichtbaar angst voor het Nederlands elftal. Gisteren werd al bekend dat hij zelfs de Portugese media heeft opgeroepen om rood-groen te dragen om zo de oranje-stemming te drukken. Nu blijkt hij ook scheidsrechter Anders Frisk gewaarschuwd te hebben voor stiekeme overtredingen van de Nederlanders in de halve finale van het EK vanavond.

De Braziliaanse Scolari heeft de scheidsrechter verteld dat hij moet letten op de ingooien van Michael Reiziger. "Als Reiziger een ingooi neemt, komt zijn voet soms los van de grond. De scheidsrechter moet daar zeer goed op letten. En Ruud van Nistelrooij komt soms uit buitenspelpositie bij vrije trappen, waarmee hij dus een voordeel verkrijgt. We moeten daarmee dus zeer voorzichtig zijn, evenals de scheidsrechter."

Kortom, ze zijn bang... :mad: Muhahahaha!! :mad:

cherifo
30 juni 2004, 13:18
wel ik als belg..en origine van algerijnse afkomst en ja hoor zoals super voetballer zizoe (zidane).

ben ik toch een hevige supporter van het nederlands elftal sinds jaren..en hoop dat ze het dit keer gaan halen met zo'n schitternde generatie..ik zie een finale ned. - tchechië.

portugezen zijn te aanvallend volgens mij en gaan op gevaarlijke counters lopen van de nederlanders..en ja hoor miss niet slecht bekeken van Dick om maar met 1 spits te spelen..

hup holland hup :D

Tiuri
30 juni 2004, 17:30
wel ik als belg..en origine van algerijnse afkomst en ja hoor zoals super voetballer zizoe (zidane).

ben ik toch een hevige supporter van het nederlands elftal sinds jaren..en hoop dat ze het dit keer gaan halen met zo'n schitternde generatie..ik zie een finale ned. - tchechië.

portugezen zijn te aanvallend volgens mij en gaan op gevaarlijke counters lopen van de nederlanders..en ja hoor miss niet slecht bekeken van Dick om maar met 1 spits te spelen..

hup holland hup :D

:worship: :D

cherifo
30 juni 2004, 19:56
:worship: :D

en by the way..was net aan het zappen..de mensen die de haren van dickie hebben getransplanteerd hebben bij deze gratis reclame gekregen..

klaarmaken voor de wedstrijd..

Robert18
30 juni 2004, 23:26
:crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby:

pindakaas
1 juli 2004, 10:40
KLOTE SCHEIDS, KLOTE PORTUGEZEN, KLOTE NEDERLANDERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik voel een shedding opkomen...!!

Jaapie
1 juli 2004, 11:12
zeeeeer slecht gespeeld. Robben had er allang uitgemoeten, stam ook.

Tiuri
1 juli 2004, 13:01
Nou Axel, jij had t in ieder geval goed.

OK ik vond portugal ook wel beter maar we moeten wel eerlijk zijn over die scheids... Wat is er met hem gebeurd in de rust??? Omkoopsommetje??!?!? Meeeennnnnnnnnnnnnnnn wat een thuisfluiter!!!!!! Wat dat betreft zijn we wel echt genaaid, ik zweer t je.

Axel
1 juli 2004, 14:33
Portugal verdiend door denkik, wel jammer voor de nederlanders!

Idd, die scheids floot wel redelijk voor Portugal, het viel mij trouwens ook op dat die Anti-Robben was (de scheids dan hé).

En verder...prachtige goal van Maniche!

cherifo
2 juli 2004, 11:32
wel wel wel..klote match al je het mij vraagt..
ok portugal was beter..maar in het begin hadden de nederlanders het verschil moeten maken..en sorry hoor het eerste doelpunt ..is een complete verdedigings fout van Van bronkhorst..en de tweede ook al van de verdeging..niemand bij de vrije man,voor een korte hoekschop..sorry maar zelfs op ons niveau..mag dat en kan dat gewoon niet..die Maniche had echt tijd om zijn balletje te plaatsen..en ronaldo stond zo vrij als een vogel!! en ja ze hebben niet schitterend gespeeld..en griekeland dan? die wel?..met 11 spelers achter de bal!! tjonge tjonge..de duitse catanacho!!!!maar ze spelen wel lekker de final!!