PDA

View Full Version : Voeding!!!plus korte preek


JaRule17
28 juni 2004, 22:52
Ik vind dat er meer aandacht besteed moet worden aan het verband tussen alopecia en voedsel allergie,ik had hierover vaak op websites gelezen maar laatst weer en er stond iets in dat artikel(heb het niet meer) dat je allergisch kan zijn voor iets zonder dat je het zelf weet terwijl je lichaam van binnen ziektekiemen ontwikkeld die je immuum systeem aantast.
Het is anders wel raar dat je dit niet terug kan draaien wel heb ik verhalen gelezen in dit forum over mensen die op "gezonde" vakanties gingen en weer terug en het haar kwam terug of die chinese kruiden thee,bij mij heeft tot nu toe niks geholpen maar ik blijf altijd wel onderzoeken.

ander vraagje

Weet iemand misschien wel HOE serieus de nederlandse alopecia vereniging is?
Want voor wat ik heb gelezen zijn het dermatologen van beroep(nix mis mee)
Maar ik vind dat er afzonderlijke onderzoekers erop moeten worden gezet en er moet veel meer subsidie hiervoor worden uitgetrokken.
Het lijkt allemaal wel mooi gepraat maar als ik er niet over begin weet ik niet wanneer een ander het doet.

Groetjes,

Mc Alopecia :D

Assie
29 juni 2004, 11:11
HA, IK BEN GELUKKIG NIET DE ENIGE DIE ZO DENKT. :D
Ik ben ook maar steeds aan het denken hoe dit kan. Allopecia en allergie, daar heb ik meer over gehoord. Zouden we richting het allergie centrum in Utrecht moeten? Hoe komen we er achter???
GR. Assie