PDA

View Full Version : Grijs of kaal of beiden ?


zucht
30 juni 2004, 22:32
In een andere thread vroeg ik de mensen al eens of vergrijzing van het haar nu een rem op, stimulans voor of bijproduct van kaal worden is. Er waren verschillende meningen en het leek me gewoon leuk er een poll van te maken. Kies gewoon wat je denkt, wat je weet of wat je altijd meent gehoord te hebben.

ralluf
1 juli 2004, 10:46
Heb ergens een keer gelezen (weet echt niet meer waar) dat mensen die vroeg grijs worden sterkere haren en dus minder last van haaruitval hebben.

zucht
1 juli 2004, 21:24
Heb ergens een keer gelezen (weet echt niet meer waar) dat mensen die vroeg grijs worden sterkere haren en dus minder last van haaruitval hebben.

Als je er nog mocht achterkomen waar je dat gelezen hebt, dan heb ik wel interesse. Ik ben echt flink aan het grijzen (ik ben 27) maar heb ook inhammen en veel last van uitval.
:confused:

cherifo
2 juli 2004, 13:13
Als je er nog mocht achterkomen waar je dat gelezen hebt, dan heb ik wel interesse. Ik ben echt flink aan het grijzen (ik ben 27) maar heb ook inhammen en veel last van uitval.
:confused:
heb gehoord dat msm goed is om vergrijzijng tegen te gaan..heb ook ale een aantal grijze haartjes aan de zij en achterkant en bovenaan,.. toch zijn mijn haren boveaan aan het verdunnen hoor!!

zucht
2 juli 2004, 22:04
Ik lig niet wakker van de grijze haartjes hoor :D . Ik lig wel wakker van geen haartjes :eek:

Frodo
3 juli 2004, 16:21
volgens mij is er geen link. Er zijn genoeg gevallen bekend die de stelling onderuit halen. Bijv. de acteurs Richard Gere en George Clooney zijn ook vroeg grijs geworden, maar ze hebben veel en dik haar !