PDA

View Full Version : haar vern**kt door de kapster.


Jaapie
3 juli 2004, 17:39
Vandaag ging ik naar een andere kapsalon, omdat die ene waar ik normaal heen ga, gesloten was.
M'n grootste blunder ooit, die stomme trut heeft m'n haar verneukt. Veels te kort geknipt. En op de plekken waar het een beetje dun is, de haarlijn dus, lekker wild knippen, en flinke lokken ervan af halen.
Het zweten brak me uit, ik ben nu zo opgefokt. Bij deze, STOMME TRUT!

zo, dat moest er even uit. Heeft iemand ook zoiets meegemaakt?

Eminem
3 juli 2004, 17:51
Nee, sinds ik er achter gekomen ben dat ik aan AA lijd doe ik mijn eigen haar mooi zelf.Bespaart een hoop leed. ;)

Eminem
3 juli 2004, 17:55
Sowieso vind ik het zelf bloedlink in mijn geval dat ik AA heb om ineens van kapper te switchen (als ik mijn haar bij de kapper zou doen)

Frodo
3 juli 2004, 18:13
Jaapie,

ik leef met je mee ! Je moet er bij de kapper bijzeggen dat ze het niet hoeven uit te dunnen met zo'n kartelschaar (uitdunnen doet de natuur wel :( ) Gewoon je haar "bot" laten knippen ! Ze zeggen dan dat het dan minder goed in model te brengen is, maar dat boeit mij dus voor geen meter ! Uitdunnen is voor de mensen met dik haar ! Ik was pas geleden ook de lul
en het duurde 2 weken voor ik weer goed en wel naar buiten durfde !
Kappersbezoeken zijn altijd KUT, met die plantenspuit en die TL-verlichting.

pindakaas
3 juli 2004, 18:21
Vandaag ging ik naar een andere kapsalon, omdat die ene waar ik normaal heen ga, gesloten was.
M'n grootste blunder ooit, die stomme trut heeft m'n haar verneukt. Veels te kort geknipt. En op de plekken waar het een beetje dun is, de haarlijn dus, lekker wild knippen, en flinke lokken ervan af halen.
Het zweten brak me uit, ik ben nu zo opgefokt. Bij deze, STOMME TRUT!

zo, dat moest er even uit. Heeft iemand ook zoiets meegemaakt?

Had ik dus ook he... dat stomme k#twijf ging i.p.v. met de schaar, met een mes, plukjes snijden en dus ook op m`n haarlijn...!! "Ja, dat geeft een natuurlijkere look blablablabla...." Ik haar dus mijn vertrouwen gegeven. Is ze klaar, ziet het er dus niet uit he..!! :mad: :mad: Die 'snij-stijl' zorgde er dus voor dat al die haren bij elkaar ongelijk waren. Lekker k#t dus..!!

Jaapie
3 juli 2004, 18:51
Ik heb wel dik haar, dat snijden mogen ze best doen. Maar niet bij m'n haarlijn!. Gelukkig groeit mijn haar super snel. De volgende keer neem ik wel een plaatje mee.

Biljartbal
3 juli 2004, 18:53
Ja ik heb dat ook meegemaakt.

Ik liet mijn haar groeien voordat ik op vakantie ging. Zo kon ik aardig wat camoufleren.

Kom ik bij de kapper en zeg :" ALLEEN DE ZIJKANTEN OPSCHEREN"

Zegt ie tegen mij:" Zal ik het boven ietsje korter maken"

Oke doe dat dan maar zei ik, klein beetje maar!

Hij begint vrolijk te knippen, en ik met mijn stomme kop zei er niks van.
Hij ging steeds verder en verder, en ik zag mijn vakantie steeds verder en verder de sloot in pluren. :(

Het zag er niet uittttttttttt aan het einde, maar ik heb daar ook geen rooie cent betaald!

Ik heb 5000mg MSM per dag geslikt, en nu is het weer aardig gegroeid.

En dan zegt ie nog:" Zal ik beter gewoon alles eraf scheren, het is toch zomer...je kunt je beter kaalscheren!"

Echt een supermongool

Tibetaan
27 juli 2004, 14:09
Ja ik heb dat ook meegemaakt.

Ik liet mijn haar groeien voordat ik op vakantie ging. Zo kon ik aardig wat camoufleren.

Kom ik bij de kapper en zeg :" ALLEEN DE ZIJKANTEN OPSCHEREN"

Zegt ie tegen mij:" Zal ik het boven ietsje korter maken"

Oke doe dat dan maar zei ik, klein beetje maar!

Hij begint vrolijk te knippen, en ik met mijn stomme kop zei er niks van.
Hij ging steeds verder en verder, en ik zag mijn vakantie steeds verder en verder de sloot in pluren. :(

Het zag er niet uittttttttttt aan het einde, maar ik heb daar ook geen rooie cent betaald!

Ik heb 5000mg MSM per dag geslikt, en nu is het weer aardig gegroeid.

En dan zegt ie nog:" Zal ik beter gewoon alles eraf scheren, het is toch zomer...je kunt je beter kaalscheren!"

Echt een supermongool
Haha, grappig, de herkenbaarheid van het onderwerp en de reactie.
Alsof die mensen het zelf niet begrijpen hè, soms denk ik dat ze het gewoon niet boeit! En omdat je je ongemakkelijk voelt zeg je er nix van. Van binnen eet vreet je jezelf op en krijg je moordnijgingen..

Achteraf de kapper netjes bedanken. Terwijl je denkt: STERFFF

Damn, Im a psycho...

Tja.. niemand kan er iets aan doen, onbewust doen we dit soort dingen ook met andere mensen, denk ik. Alleen door het er duidelijk ontelbaar keren aan te geven aan je kapper. Maargoed, dan val je al snel in het frusty-zeiknicht-patroon. Zo'n karakter wil je jezelf ook weer niet aanmeten. (no offence naar eventuele homo-scene b.t.w.)

Ik probeer mezelf er bij de kapper niet te veel op te focussen. Tunnelbeelden over verneukende kappers zijn ook niet echt goed voor je algemene psychische situatie. En dus indirect ook niet voor de gezondheid van de betreffende kapper. Ghehehe...

Robster
1 augustus 2004, 13:48
Hey luitjes

Ik moet zeggen dat deze verhalen met superbekend in de oren klinken, ik baal ook echt als ik naar de kapper moet. Zoals laatst, zat ik al in de stoel en der zat ook een meisje in de kapsalon wat ik wel leuk vond. Nou gaat die doos van een kapster eerst met die irritante plantenspuit aan het werk.. m'n haar zeiknat! Dus.. een laf plukje was het nog maar! Man wat baalde ik zeg.. en haha wat nog het ergste was waar ik ook niks van snapte (maar ook niks van zei met mn laffe kop) dat ze op het laatst m'n haar in model ging brengen, maar ik draag het naar voren om beetje die freaking inhammen te bedekken, gaat ze het naar achteren föhnen en kammen! Ik dacht dat ik gek werd! Dus snel betaald en buiten de boel naar voren gedaan.. pff.. klotezooi!
Nouja.. ik ben mn verhaal weer even kwijt :)

Groetjes
Rob

Haarmannetje
1 augustus 2004, 14:43
Hahahaha, geweldig dit (niet op de momenten zelf natuurlijk); iedereen herkent dit wel. Ik dus ook. Ik zal het even uitleggen.

Ik moest naar een introductiekamp van een nieuwe studie en uiteraard wilde ik voor die tijd even naar de kapper. Ik maakte voor een week voor vertrek een afspraak. Punt was wel alleen dat ik niet mijn reguliere kapper kon "boeken" (ik "bestel" altijd dezelfde die onderhand ook een beetje als vertrouwenspersoon fungeert; ook wat betreft AGA), want die was op vakantie. Dus ja, ik dacht: "ach, wat kan er gebeuren", dus ik maakte een afspraak voor een willekeurige kapper.

Maar wat krijg ik nu? Zo'n nieuw jong meisje net vers van de kappersopleiding. Oke, iedereen moet een kans krijgen, dus ik zei niets. Ze vraagt: "hoe moet je het hebben?" Ik antwoord: "precies hetzelfde model, maar dan gewoon overal even de puntjes af. Niet superkort, gewoon dat het weer netjes zit." Met vol vertrouwen ging ik achterover zitten en zij begon. Maar het duurde niet lang of ik begon mij al te ergeren. Ze trok aan mijn haar, ze kamde wilt, heen en weer, op en neer. Ik dacht: "MIJN HAAR! MIJN HAAR!" Oke, nu maakt het trekken enzovoort echt niet uit voor AGA, maar het is gewoon geen prettig gevoel. Maar goed, ik hield mij nog in. Maar toen, ja toen, zag ik het; er was ontzettend veel afgehaald opeens. Ik had het superkort, zag er niet uit. Toen brak het zweet bij mij uit en ik zei er wat van: "sorry, maar dit is wel te kort hoor, zo had ik het niet bedoeld." En het antwoord van de domme doos: "tja, ik kan het er nu niet meer aanplakken." Nou ik werd gewoon pissig en dat merkte ze en op een gegeven moment werd ze ook erg onzeker en wist zich geen raad.

Toen haalde ze een ander erbij die er al heel lang werkt en die ik zelf vroeger ook wel eens gehad heb. Wat zegt wat mens? "Maar normaal heb jij het ook altijd wel zo kort, vroeger althans." Nou echt waar, ik werd gewoon een beetje kwaad, ik zeg: "wat maakt dat nu uit? Het gaat erom hoe ik het nu wil hebben!" Maar goed, op een gegeven moment zei ik maar weer: "na ja, niets meer aan te doen." En alles liep goed af, maar ik zat dus wel met een kutkapsel waar ik superonzeker over was en dan moet je voor het eerst naar je nieuwe klasgenoten. Hoe kut kan het zijn.

Maar gelukkig heb ik er geen hinder van ondervonden :) en nu is het allemaal weer goed.

Haarmannetje
1 augustus 2004, 14:48
En waar ik mij overigens ook aan erger zijn die kapsters (voornamelijk de nieuwe garde) die wel even weten wat voor model er momenteel in is. Ook tegenwoordig nog is opscheren heel erg in. Mensen die dat willen moeten dat doen, maar ik vind het zelf niet mooi bij mijzelf. Omdat ik altijd dezelfde heb die precies weet hoe ik ben en wat ik wil heb ik er nu geen last meer van, maar als je dan soms kapster die anderen naast je knippen hoort: "ik zou het zo doen, want zo zie je het heel veel tegenwoordig." BOEIEN, het gaat erom wat je zelf wilt.

Overigens, laatst zat ik bij de kapper en naast mij werd ook een jongen (jaar of 20) geknipt. Hehe, hij zei op een gegeven moment "mag het bovenop iets korter?" Toen zei zijn kapster "ik zou je dat afraden, want het word al behoorlijk dun daar." Nou, als ik dat te horen zou krijgen, zou ik me toch behoorlijk rotschrikken. Er waren behoorlijk wat mensen en zij was de enige die op dat moment sprak :).

Haarmannetje
1 augustus 2004, 14:54
Ik heb wel dik haar, dat snijden mogen ze best doen. Maar niet bij m'n haarlijn!. Gelukkig groeit mijn haar super snel. De volgende keer neem ik wel een plaatje mee.
Bij mij ook, ik heb ook vrij veel haar nog bovenop, maar ook vrij grote inhammen. Heerlijk altijd wanneer ze alles naar achteren kammen. Ook ik heb gelukkig heel snel groeiend haar. Ook snel groeiende nagels overigens. Teken dat je heel gezond bent :).

Super Cow
1 augustus 2004, 23:19
Daarom ga ik ook nooit meer naar de kapper :P
mijn lieve zus doet het altijd :D

Noodlesoup
2 augustus 2004, 12:41
Overigens, laatst zat ik bij de kapper en naast mij werd ook een jongen (jaar of 20) geknipt. Hehe, hij zei op een gegeven moment "mag het bovenop iets korter?" Toen zei zijn kapster "ik zou je dat afraden, want het word al behoorlijk dun daar." Nou, als ik dat te horen zou krijgen, zou ik me toch behoorlijk rotschrikken. Er waren behoorlijk wat mensen en zij was de enige die op dat moment sprak :).

Is mij ook overkomen :crybaby: , had geen idee dat ik last had van AGA toendertijd. Alle keren daarvoor kreeg ik te horen dat ik superdik haar had. Heb toen geen woord meer gezegd bij de kapper, nadat ze klaar was afgerekend, met een rotvaart naar huis gegaan, en 3 uur in de spiegel gekeken...

Lik
4 augustus 2004, 00:29
Ik ga meestal naar kinkykapper.. Hun knippen heel goed.. Ze kijken egt naar je haar en je gezicht enz enz..Je zit daar egt lang ook heb je weinig haar..! hehe. Alleen 36 euri :eek:

Jaapie
4 augustus 2004, 00:50
whehe grappig dat velen zoiets ook meegemaakt hebben. Wow, 36 euro is best duur ja. Maar ze zijn tenminste professioneel!

cees
13 augustus 2004, 21:02
Ik ben zo een 6 weken geleden naar de kapper geweest en toen hadden ze het ookj behoorlijk verkloot! Wat ik al eerder hoorde van andere lotgenoten, ging de kapper het bij mij ook snijden (uitdunnen)! Maar nu zes weken later zie ik veel kortere haren, komt dit nog door het snijden! Dat de haren dus verschillende lengtes hebben?
Alvast bedankt voor de reactie

Druifstuif
14 augustus 2004, 19:52
Wees blij dat je nog naar de kapper kan! Bij mij is het elke week de tondeuse erover... Ik kan kiezen tussen dat of een veredeld Dick Advocaat kapsel.