PDA

View Full Version : Indianenverhaal


Frodo
3 juli 2004, 17:24
Is het meer mensen opgevallen dat er geen kale indianen zijn ? Het lijkt me stug dat ze allemaal DHT-ongevoelig haar hebben, ik denk zelfs dat ze helemaal geen DHT aanmaken! Indianen hebben namelijk ook nooit baardgroei of lichaamshaar. Alle secundaire (hormanale) geslachtskenmerken gaan aan hen voorbij ! Een volwassen mannelijke indiaan lijkt veel op een vrouw.
(ik kan ook niet eens meer een fucking westernfilmpje bekijken zonder aan kaalheid te denken ! :( )

Tiuri
3 juli 2004, 18:14
Is het meer mensen opgevallen dat er geen kale indianen zijn ? Het lijkt me stug dat ze allemaal DHT-ongevoelig haar hebben, ik denk zelfs dat ze helemaal geen DHT aanmaken! Indianen hebben namelijk ook nooit baardgroei of lichaamshaar. Alle secundaire (hormanale) geslachtskenmerken gaan aan hen voorbij ! Een volwassen mannelijke indiaan lijkt veel op een vrouw.
(ik kan ook niet eens meer een fucking westernfilmpje bekijken zonder aan kaalheid te denken ! :( )

die indianen hebben van oudsher flink wat saw palmettobesjes gegeten, misschien heeft dat er wat mee te maken....

DHTkiller
4 juli 2004, 09:41
Hallo jongens,

Ik ben nu al een paar jaartjes bezig met 5 ar remmers, mijn haarprobleem is vrijwel geheel opgelost (ik hoop dat er nog hergroei zal optreden om mijn tienerhaarlijn terug te krijgen, maar echt belangrijk is dat niet meer voor mij, ben zeer tevreden).

Het is best mogelijk dat (natuurlijke) 5ar remmers de secundaire geslachtkenmerken van mannen kan verminderen of niet geheel verder laten ontwikkelen, mits je vóór je puberteit begint. Ik gebruik nu meer dan drie jaar 5 ar remmers, maar mijn borsthaar en baardhaar is daar zeker niet minder van geworden. Ik denk dat als éénmaal het lichaams haargroei wordt geactiveerd, het niet meer is om te draaien en gewoon haar zal blijven produceren de rest van je leven. 5 ar remmers zijn zeer actief op gebieden waar 5ar (type II) zich bevindt, de prostaat en de haarwortels, en die middelen kunnen alleen het kalingsproces en de prostaatgroei remmen/stoppen bij volwassen mannen.

Haarmannetje
4 juli 2004, 11:43
Is het meer mensen opgevallen dat er geen kale indianen zijn ? Het lijkt me stug dat ze allemaal DHT-ongevoelig haar hebben, ik denk zelfs dat ze helemaal geen DHT aanmaken! Indianen hebben namelijk ook nooit baardgroei of lichaamshaar. Alle secundaire (hormanale) geslachtskenmerken gaan aan hen voorbij ! Een volwassen mannelijke indiaan lijkt veel op een vrouw.
Nou ja, dat laatste vind ik wel weer meevallen. Ze hebben toch ook geen borsten en ze hebben toch ook normaal ontwikkelde geslachtsdelen? Ik bedoel zonder DHT wordt je volgens mij ook impotent en in het uiterste geval zelfs onvruchtbaar. Er zijn ook blanke mannen met vrijwel geen lichaamshaar, dat is genetisch bepaald. Niet iedere man met veel DHT produceert ook veel lichaamshaar bijvoorbeeld. Het kan heel goed zijn dat het indianenras gewoonweg niet gevoelig is voor kaalheid, net zoals de Aziaten bijvoorbeeld. Een vriend van mij is ook al beginnend kalend (hij wil het zelf nog niet accepteren ;)) is 23 jaar en heeft vrijwel nog geen baadgroei (alleen een beetje een snor en bij de bakkerbaarden) en verder ook geen overmatige lichaamshaar. Dus ja, ik denk dat er wel meer meespeelt.

Overigens heb ik ook wel indianen gezien (op tv) die al wel flink kalend waren. Toegegeven, dat waren over het algemeen al wel de oudere mannen.

(ik kan ook niet eens meer een fucking westernfilmpje bekijken zonder aan kaalheid te denken ! :( )
Hehe. Denk dan maar eens aan hoeveel die indianen vroeger (en nog steeds overigens) geleden hebben onder het regime van de blanken die zich gewoonweg gemachtigd voelden om even wat land in te pikken en de indianen te onderdrukken. Ik bedoel, iedereen heeft wel iets.

Boris
25 juli 2004, 16:26
ik dacht dat kaal worden bij aziaten, eskimo's en indianen haast niet voor komt i.v.m. het leefpatroon m.b.t. eten milieu en stress. Ik heb wel eens gelezen dat zodra deze mensen 100% in een westerse werreld met de hele bioindustrie e.d. meedraaien zij ook AA ontwikkelen.

pizzacat
6 augustus 2004, 02:21
is idd een theorie, echter de genetische component tussen deze volkeren kan niet worden uitgesloten, blijft giswerk dus voorlopig.

Philippe
23 februari 2005, 05:04
Onlangs een kwisvraag op tv,
En kalende blanke was een hele tijd aan de andere kant van de wereld gaan wonen.
Na een tijd merkte hij dat zijn haaruitval stopte en dat zijn haar terug begon te groeien.
Hoe kan dit??

En het antwoord luidde dat dit kwam omdat hij zich aangepast had aan de plaatselijke bevolking en dus ook bijna dagelijks...krokodillenvlees at.

In dit vlees zou namelijk een stof zijn die ervoor zorgt dat men niet kaal wordt en dat het haar zelfs teruggroeit.

Dit komt dus niet van mij,maar wel gezien op tv.

Ph.

high
23 februari 2005, 12:45
He Philippe het moet toch niet gekker worden als dit zo is neem ik een lekker krokodillen biefstuk :confused: :D

Jaapie
23 februari 2005, 12:55
die indianen hebben van oudsher flink wat saw palmettobesjes gegeten, misschien heeft dat er wat mee te maken....

Inderdaad, dat heb ik ook in een docu gezien over Indianen. Het kan zijn dat ze eeuwenlang die besjes gegeten hebben, en zo genetisch immuun voor AGA zijn.