PDA

View Full Version : Internationale Rubriek...!!


Nate
4 juli 2004, 21:15
Misschien is het een idee om een rubriek te maken voor Engels schrijvende posters en dus in het geheel Engels wordt gesproken...zodat misschien buitenlandse posters daar kunnen posten ofzo...gezien het geval van onze Member Only Natural...en de afgelopen engelse dialogen....

Ik weet het niet hoor..tis maar een ideetje...

Russell

pindakaas
4 juli 2004, 23:12
Yeah, man that`s a great idea..!

thumbs up! :)

Robert18
5 juli 2004, 01:12
Inderdaad! Goed idee!

pindakaas
5 juli 2004, 18:13
Misschien is het een idee om een rubriek te maken voor Engels schrijvende posters en dus in het geheel Engels wordt gesproken...zodat misschien buitenlandse posters daar kunnen posten ofzo...gezien het geval van onze Member Only Natural...en de afgelopen engelse dialogen....

Ik weet het niet hoor..tis maar een ideetje...

Russell

+ het feit dat het aantal leden flink kan gaan stijgen. :cool:

Tiuri
5 juli 2004, 18:27
ik vind t ook een strak plan...!

Johnny
6 juli 2004, 17:10
Hmmm...... kan je dan niet gewoon ook één van de buitenlandse fora in de gaten houden? Ik ebdoel: er zijn er genoeg en bovendien: hoe denk je die andere posters naar dit forum te krijgen? Volgens mij zorgt het er alleen maar voor dat de fora zich verbreden, niet verdiepen.

Webmaster
7 mei 2005, 18:47
Zijn er nog leden die een mening hebben over deze suggestie? Een engelstalige rubriek is niet opgenomen in onze nieuwe forumindeling die wij momenteel intern bespreken, nl.

Robert18
7 mei 2005, 18:56
Ik vind een engelstalige afdeling nutteloos. Zowiezo komen hier niet veel Engelstaligen, en het heeft alleen maar nadelen om de onderwerpen over nog meer subfora te verdelen. Bovendien zijn er al zat buitenlandse fora.

Tiuri
8 mei 2005, 13:03
ik vind t ook een strak plan...!ik ben het eens met Robert18, vind het dus niet zo'n strak plan meer als op 5 juli 2004...

Webmaster
8 mei 2005, 13:04
Ok, als niemand anders hier meer een voorkeur heeft voor deze suggestie, dan zal ik hem de komende week naar 'Afgehandeld' doen.

Robert18
8 mei 2005, 13:21
ik ben het eens met Robert18, vind het dus niet zo'n strak plan meer als op 5 juli 2004...

heheh, ik zie nu pas dat ik zelf ook positief had gereageerd vorig jaar. Ik kan me totaal niet meer voorstellen waarom ik toen 'voor' was, want nu zie ik het nut er echt totaal niet meer van in :)

Webmaster
15 mei 2005, 20:46
Goed, geen positieve reactie op dit voorstel meer mogen ontvangen. Wij zullen een internationale rubriek dus niet gaan toevoegen in onze nieuwe forumindeling.