PDA

View Full Version : Fit, Fue, Fut


Jaapie
10 juli 2004, 01:03
Wat is nou het verschil tussen deze drie?
FIT, FUE, FUT.

bverotti
10 juli 2004, 09:48
Wat is nou het verschil tussen deze drie?
FIT, FUE, FUT.
Goede vraag !

Alhoewel ik nog nooit FIT of FUT heb zien uitvoeren ben ik er vrij zeker van dat er weinig verschil is. Ik denk meer dat het een marketing strategy is om zich te onderscheiden van anderen.
BV

Eminem
10 juli 2004, 11:51
FUE = Littekenloos
FUT = Stripmethode
FIT = :confused:

jornkielman
12 juli 2004, 14:31
FIT=FUE. Cole heeft er alleen een andere naam aan gegeven.
FUT= strip met follicular Units en gebruik van microscoop. Micro-chirurgie is voorwaarde om met FUT's te kunnen werken

Crazy9
12 juli 2004, 17:19
En welke methode werkt het best???

Jaapie
12 juli 2004, 22:08
fue.........

Crazy9
12 juli 2004, 23:33
Alleen jammer dat dat een stukkie duurder is

bverotti
13 juli 2004, 14:33
Daar wordt aan gewerkt dat het niet meer zo extreem duur is .... :)

Crazy9
13 juli 2004, 21:13
mmmm ik ben benieuwd bverotti... hou ons op de hoogte :D

jornkielman
19 juli 2004, 17:20
FUE of FUT...Welke het beste is? Dit kan per persoon verschillen. Je moet het als kliniek beide aanbieden vind ik.
Het gaat erom wat je als client prefereert. In een keer een grote behandeling of wil je hetzelfde effect behalen in meerdere, duurdere sessies? Het is dus aan de client, die bepaalt in overleg met de chirurg of consultant wat hij/zij wil. MEnsen die een kleine behandeling nodig hebben zou ik wel FUE aanraden.

Jaapie
19 juli 2004, 18:47
Dus voor die ene paar centen minder, loop jij liever met een litteken achterop je hoofd rond. Met bijwerkingen als jarenlange hoofdpijn, etc?
Geef mij maar FUE

Eminem
19 juli 2004, 19:19
Dus voor die ene paar centen minder, loop jij liever met een litteken achterop je hoofd rond. Met bijwerkingen als jarenlange hoofdpijn, etc?
Geef mij maar FUE

Misschien is FUE wel beter, maar hier krijg je ook de nodige littekens van bovenop waar de nieuwe haren zijn geimplanteerd (kleine stippen)
Deze zijn dan wel alleen zichtbaar als je jezelf kaal scheert.Over de prijs van zo'n FUE behandeling ben ik niet te spreken..........in 1 woord SCHANDALIG !!

jornkielman
20 juli 2004, 09:19
Het is gewoon een feit dat de littekens per persoon verschillen. DE onderhuidse hechting moet perfect worden uitgevoerd. Ook moet je na de OP uitkijken voor de spanning die op het achterhoofd komt te staan. Fitnessen etc moet je gewoon voor een aantal maanden laten bijvoorbeeld....
DE bovenhuidse hechting is natuurlijk ook belangrijk, maar dat is geen probleem. De onderhuidse hechting.....Die is ontzettend belangrijk voor het resultaat van het litteken.

Nogmaals FUT=litteken, al vind ik het minimaal, mits goed gehecht. FUE=littekentjes, als je je hoofd kaal scheert zie je allemaal witte puntjes. Echter, bij FUE kun je je haar vrij kort dragen. Dit kan echter in veel gevallen bij FUT ook.......
Nogmaals het is de keuze van de client of hij/zij FUT of FUE wil.
Ik kan FUE alleen aanraden bij kleine behandelingen(inhammetjes of wenkbrauwen) en bijvoorbeeld bij mensen met een strakke hoofdhuid.