PDA

View Full Version : Hoe naief kun je zijn om naar Boersma te gaan voor een goed advies?!?!


Rob
13 juli 2004, 01:00
Ik kan niet begrijpen dat er toch nog mensen zijn die de standaard adviezen (al jaren lang hetzelfde praatje) van Dr. Boersma serieus nemen.

Tuurlijk, het is lekker om te horen als iemand zegt: "jij wordt niet kaal". Echter, als je het realistisch bekijkt is het toch helemaal duidelijk dat Boersma je met deze woorden positief probeert te stemmen zodat hij er weer een jarenlange klant bij heeft voor zijn potjes a 50 euro/maand (inkomsten uit consults niet meegerekend!)
Die pillen zijn een goudmijn, aangezien ze zeer goedkoop vervaardigd kunnen worden met behulp van 5mg proscar tabletten (kosten hiervan zijn een fractie van de verkoopprijs van Boersma).

Ook hier weer gebruikt Boersma een leuk commercieel trucje door er een aantal nogal nutteloze, maar leuk klinkende ingredienten aan toe te voegen (oa paba en zink)
Voor een leek zal het hierdoor lijken alsof de pillen van Boersma echt een meerwaarde hebben, terwijl dat echt niet zo is!

Wat zal deze man na afloop van iedere "lopendebandsessie" consults in z'n handen wrijven!

Iemand een idee hoeveel mensen er inmiddels al ingetrapt zijn? Ik vraag het me af....

Als je gelooft in de (beperkte) werking van finasteride, koop het dan in de apotheek (op doktersrecept) of via een betrouwbare internetapotheek.

Doe verstandig en ga niet in zee met deze TE commerciele "dokter" Boersma!

Tiuri
13 juli 2004, 11:15
goed gesproken!!

als je goed ff een tijdje alle posts op haarweb volgt, leer je veel meer.

Haarmannetje
13 juli 2004, 11:33
Ik ben het eens met Bob. Als je al die berichten leest van fina gebruikers bijvoorbeeld. Er zitten zoveel teleurstellende tussen waaruit men kan concluderen dat fina geen wondermiddel is. Heel wat anders dus wat Boersma laat geloven met zijn "maak je geen zorgen."

The Dude
13 juli 2004, 12:38
Het nadeel aan fina is dat het effect verdwijnt na 2 jaar ongeveer. Ik slik het nu bijna 10 maand en voor mij werkt het wel, zie her en der terug zwarte haartjes groeien waar voorheen alleen maar donshaartjes stonden.
Als ik het 2 jaar heb genomen dan ga ik voor 6 maand stoppen en dan terug beginnen!

Frodo
14 juli 2004, 21:00
Natuurlijk moet je het consult kritisch ingaan en alles wat je hoort toetsen aan wat je al weet, gelezen hebt en aan je eigen ervaringen.
Maar waar het mij vooral om de doen was, waren de detail-foto-opnamen van alle kanten van mijn hoofd. Die kun je nergens anders laten maken en zo kun je nagaan of je regime helpt of dat je iets anders moet doen.
Een regulier ziekenhuis doet zoiets niet zonder medische indicatie, dus als het alleen voor cosmetische doeleinden is. Dan moet je echt psoriasis of een schimmelinfectie hebben ! Volgens weet hij er veel van, maar schakel je eigen gezond verstand niet uit. :cool:

Erik21
15 juli 2004, 23:43
Wat natuurlijk ook belangrijk is bij deze pillen is het 'placebo-effect'!
Als je erin gelooft....