PDA

View Full Version : Kaalheid en creatieve/kunstzinnige kappers


Whatever77
13 juli 2004, 13:51
Een spinoff v/e ander topic:

Zijn er kappers in Nederland die op een creatieve/kunstzinnige wijze omgaan met kaalheid? ... die bv. gebruik maken van inhammen op een voor de client interessante manier?

Volgens mij realiseren veel kappers zich niet dat inhammen/etc voor sommige personen een probleem zijn en knippen er dan fantatiek op los met als resultaat dat je depressief van de desbetreffende kapper vandaan komt.

Je kunt genoeg doen met kaalheid en op deze manier kun je ipv met een ontevreden gevoel met een opgeheven hoofd v/h kapsalon vandaan gaan... :cool:

grtz

Heer Olivier
15 juli 2004, 23:04
Ik heb zelf erg goede ervaringen met Toni & Guy. De kapsters in deze salon weten je kapsel precies zo te knippen en te modelleren dat inhammen nauwelijks opvallen, althans bij mij niet. Nadeel is wel dat de prijzen vrij hoog zijn. Ik ben zelf voor een beurt 38 EUR kwijt. Dit is inclusief een soort hoofdmassage, wassen, knippen, fohnen, wax en gel etcetera. Je zit alles bij elkaar ongeveer een uur in de stoel en er wordt zeer rustig, precies en vakkundig gewerkt. Ik ga zelf altijd naar Toni & Guy in Rotterdam, maar ik geloof dat ze ook een vestiging Amsterdam hebben.

Groeten,

Heer Olivier