PDA

View Full Version : dun haar


duke
13 juli 2004, 18:07
vroeger hadt ik enorm dik haar,nu ben ik 51 en mijn middenhaar is zo dun geworden dat ik mijn kapsel bv niet eigentijds kan maken,wat ook de reden mag zijn van dit dun worden,nu hoor ik dat men finasteride of proscar kan kopen en dit helpt,maar is dit niet voor prostaatproblemen,ik hadt wel eens een prostaatonysteking,mag ik dit produkt nemen,en kan dit kwaad vor wat ook,groeten,anders ben ik teveel behaard,wat is dit. :eek:

Haarmannetje
13 juli 2004, 18:20
Ik zou zeggen, kijk een beetje rond hier. Er zijn meerdere mogelijkheden. Maar om eerlijk te zijn, bij iemand van 51 is het wel logisch dat hij het haar niet meer heeft van zijn jeugdperiode. Het is al een behoorlijke leeftijd (nee, ik bedoel het niet als in oud :), maar lichamelijk/biologisch gezien ver gevorderd). Maar er is in ieder geval wel wat te doen.

Finasteride is inderdaad een mogelijkheid die naar wat ik lees toch weinig bijwerkingen vertoont en in veel gevallen wel effectief is. Vooral op oudere leeftijd kun je verwachten dat het zelfs beter werkt, omdat de hormoonproductie dan veel minder is dan op jongere leeftijd. Het zal finasteride dan minder moeite kosten om het DHT-gehalte te reguleren. Tenminste, dat is mijn idee.

Maar nogmaals, kijk gerust een beetje rond hier. Ik kan je vooral de afdeling "Medicijnen & Oplossingen" aanraden. Dat is als het ware de Technische Dienst van Haarweb B.V. ;).

Welkom trouwens :D.