PDA

View Full Version : H. Van Breukelen


rotterdam
13 juli 2004, 23:07
Jongens hebben jullie hans ook gezien op tv vandaag, hoe ik er ook naar kijk het blift er onnatuurlijk uitzien, misschien komt doordat hij zn haar donkerder maakt maar je kan exact de nieuwe haarlijn afgetekend zien tot aan de zijkant.

Hier zou ik toch liever niet mee gezien worden, hopelijk met FUE gaat het toch een beter reultaat geven.

jornkielman
15 juli 2004, 09:55
van Breukelen gebruikt heel wat toppik/volluma om zijn linkerhelft dikker te doen lijken.......

rotterdam
15 juli 2004, 15:32
Wel of geen toppik, je kijkt er dwarsdoor heen.
Duidelijk geen succes, ik denk dat hij beter niet terug kon gaan naar zn vroegere haarlijn daar is nou eenmaal te weinig haar voor

Noodlesoup
5 augustus 2004, 21:49
Ik zag van Breukelen bij SBS 6 Sport, en ik vind het resultaat best goed. Hij werd van rechts schuin gefilmd, ik weet niet of dit zijn "goede" kant is, maar zijn HT is stukken beter gedaan dan die van advocaat of van barney.

Die Hans Kraay Junior begint ook al aardig te kalen. De hoofdhuid is gemakkelijk te zien bij zijn scheiding.

Henk
5 augustus 2004, 22:09
Ik zag van Breukelen bij SBS 6 Sport, en ik vind het resultaat best goed. Hij werd van rechts schuin gefilmd, ik weet niet of dit zijn "goede" kant is, maar zijn HT is stukken beter gedaan dan die van advocaat of van barney.

Die Hans Kraay Junior begint ook al aardig te kalen. De hoofdhuid is gemakkelijk te zien bij zijn scheiding.

Ik vind het er niet natuurlijk uitzien. Misschien ook wel omdat hij er teveel toppik in heeft. Maar het lijkt inderdaad beter dan Advocaat of Barney, maar dit komt denk ik ook omdat hij meer haar voor de tijd had.