PDA

View Full Version : Martin Verkerk


Haarzoeker
18 juli 2004, 15:08
Ik zag vandaag Martin Verkerk op tv en het lijkt ook wel dat hij aan het kalen is. Zijn haarlijn trekt in ieder geval terug en het haar op zijn kruin is veel lichter dan zijn haar aan de voorkant, het lijkt wel alsof hij zijn haar aan de achterkant blondeerd.

Henk-yo
18 juli 2004, 22:15
"lijkt" ??

voorkant is al bijna helemaal weg, en kruin begint ook al aardig weg te trekken.

die gozer is ook pas 24-25 zoiets en lijkt zeker wel begin 30.

pindakaas
19 juli 2004, 17:06
Martin Verkerk, proficiat jongen..! NK Dutch Open...

jornkielman
19 juli 2004, 17:18
Martin Verkerk is een ideaal figuur voor de combinatie propecia en een HT.

Robert18
19 juli 2004, 17:19
Ja hij is duidelijk aan het kalen. Heeft ie zelf ook wel eens een opmerking over gemaakt op een TV-interview een jaar geleden.

pindakaas
19 juli 2004, 17:25
Martin Verkerk is een ideaal figuur voor de combinatie propecia en een HT.

Goh, bij trans'pieeeeeeeeeeeeeep' zeker?? :)

Tiuri
19 juli 2004, 17:47
Martin Verkerk is een ideaal figuur voor de combinatie propecia en een HT.

:yawn:

niemand is ideaal voor een HT als ik al die rampenverhalen zo lees op het HT-forum.

Haarmannetje
19 juli 2004, 18:03
Ja hij is duidelijk aan het kalen. Heeft ie zelf ook wel eens een opmerking over gemaakt op een TV-interview een jaar geleden.
Wat voor een opmerking? Ik snap dat nooit hoor, dat ze er dan ook op TV een opmerking over maken. Alsof kaalheid belangrijk is voor de wedstrijd.

ken
19 juli 2004, 18:30
zo'n joggie vroeg of hij zijn kapsel een keer anders ging doen, toen zei hij van:"ik ben blij dat er nog wat op zit"
tenminste dat heb ik gezien

Tiuri
19 juli 2004, 18:59
zo'n joggie vroeg of hij zijn kapsel een keer anders ging doen, toen zei hij van:"ik ben blij dat er nog wat op zit"
tenminste dat heb ik gezien

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ken!!!! :D :D

Robert18
20 juli 2004, 16:06
Ja zoiets was het @ Ken

Het was in ieder geval een wat grappende opmerking over zichzelf.