PDA

View Full Version : Waar zitten de haarwerk fabrikanten en waar is Do gebleven??


Salvamia
19 juli 2004, 10:43
Ik ben al een paar dagen op zoek naar een adres van een haarwerk fabrikant maar kan tot op heden niets vinden en om nu op de bonnefooi naar china of banglades af te reizen vindt ik nu ook weer iets.

Maar misschien weet Do die voortaan een Lid is van het LHV (en die ik hier helaas al heel lang niet mee gezien heb) wel wanneer er een beurs ofzo is.

Of als er iemand hier een betere surfer is al ik, help me dan met mijn zoektocht aub.

Mvg,

Salvamia

the searcher
19 juli 2004, 21:11
He Salva,

Ik heb ook al eens een poging gedaan om een haarwerk fabriek te vinden op het web. Het is me niet gelukt: Mijn chinees is namelijk wel eens beter geweest dan op dit moment.......

Ik kan je hierbij niet helpen. Wellicht is het een optie om het eens aan BA van toplace voor te leggen. Alhoewel ik niet denkt dat hij in zijn eigen vlees gaat snijden.......

Groet the searcher

Salvamia
20 juli 2004, 19:25
Nee ik neem aan dat BA dit niet zal doen, maar ik ben toch wel eens benieuwd hoe ik er dan wel achter kan komen en waar Do is gebleven.

HAIRBOY
4 augustus 2004, 01:58
Ik ben al een paar dagen op zoek naar een adres van een haarwerk fabrikant maar kan tot op heden niets vinden en om nu op de bonnefooi naar china of banglades af te reizen vindt ik nu ook weer iets.

Maar misschien weet Do die voortaan een Lid is van het LHV (en die ik hier helaas al heel lang niet mee gezien heb) wel wanneer er een beurs ofzo is.

Of als er iemand hier een betere surfer is al ik, help me dan met mijn zoektocht aub.

Mvg,

Salvamia

Wat wil je met deze informatie dan?
Wat wil je van die factorys?

Salvamia
4 augustus 2004, 14:20
Een eigen import beginnen, etc.

HAIRBOY
5 augustus 2004, 01:59
Een eigen import beginnen, etc.

Zijn er daar nog niet genoeg van wou je zeggen?

Salvamia
6 augustus 2004, 09:53
Om mijn ondernemersplan hier nu op het Forum te gaan zetten zou wel erg dom zijn, maar ik verzeker je dat ik de eerste in mijn soort zou zijn ALS ik het rond kan krijgen. ;)

Marit
12 augustus 2004, 06:38
Gezien de woekerprijzen van de haarwerken lijkt 't me zeker niet verkeerd om van dat geld zelf lekker een maandje vakantie te gaan houden in Indonesie (waar Zantman z'n haarwerken laat maken) én nog met een nieuw haarwerk naar huis te gaan ook!

H.de Wit
18 augustus 2004, 23:20
Sal

Ik geef je gelijk gewoon doen als het je niet lukt heb je het geprobeerd.

Die woekerprijzen zijn gewoon nog steeds erg duur voor de consument en ik vind dat als je er daar mee meer mensne mee kan helpen moet je dat doen en zeker als de verdiensten daarbij goedkoper zullen zijn en zelf er ook nog iets aan overhoud waarbij een voor je zelf kan gaan beginnen.

Met zn alleen naar salva

H. de Wit