PDA

View Full Version : ben affleck toupetje??


Tiuri
20 juli 2004, 02:44
Ben Affleck's Secret Revealed

Bald Ben Affleck's toupee secret has been shockingly revealed when his hairpiece flew off at a party, according to press reports.

The Pearl Harbor hunk, who is dating Latina babe Jennifer Lopez, had his secret revealed at a party when he and fellow actor Vince Vaughn started play-fighting and his carefully concealed hairpiece flew up in the air.

A source says, "Ben was embarrassed. But he was with friends and begged them to keep his secret. He's very private when it comes to his hair loss. He hasn't even broken the news to girlfriend Jennifer Lopez yet. But his baldness has been the talk of Hollywood ever since he flipped his wig."

A friend adds, "Ben's very vain. He's had close to $50,000 worth of dental caps to improve his smile."

http://www.mostbeautifulman.com/gossip/benafflecksecret.shtml

Eminem
20 juli 2004, 10:11
Ben Affleck's Secret Revealed

Bald Ben Affleck's toupee secret has been shockingly revealed when his hairpiece flew off at a party, according to press reports.

The Pearl Harbor hunk, who is dating Latina babe Jennifer Lopez, had his secret revealed at a party when he and fellow actor Vince Vaughn started play-fighting and his carefully concealed hairpiece flew up in the air.

A source says, "Ben was embarrassed. But he was with friends and begged them to keep his secret. He's very private when it comes to his hair loss. He hasn't even broken the news to girlfriend Jennifer Lopez yet. But his baldness has been the talk of Hollywood ever since he flipped his wig."

A friend adds, "Ben's very vain. He's had close to $50,000 worth of dental caps to improve his smile."

http://www.mostbeautifulman.com/gossip/benafflecksecret.shtml

Echt ongelofelijk, ik had dit de hele tijd niet door........ :confused:

Eminem
20 juli 2004, 10:52
Zijn hoofd stond een aantal maanden geleden op de voorpagina van de Veronica en ik dacht bij mezelf "had ik maar zo'n haardos"
Ik werd zelfs een beetje jaloers.......... :confused:

Haarmannetje
20 juli 2004, 11:39
Ik heb dit bericht inderdaad ook eens eerder gelezen. Ik zal een zoeken, want ze hadden daar een gemanipuleerde foto bij staan van Ben zonder haar :). Maar goed, dat is altijd het nadeel van een pruik. Niemand heeft het door, totdat iemand het opeens doorkrijgt en dan ben je opeens de man met veel haar niet meer, maar een compleet kale.

Cloud
20 juli 2004, 14:16
http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/000247.html
Het ziet er erg fake uit op deze foto.

Tiuri
20 juli 2004, 14:20
Zijn hoofd stond een aantal maanden geleden op de voorpagina van de Veronica en ik dacht bij mezelf "had ik maar zo'n haardos"
Ik werd zelfs een beetje jaloers.......... :confused:

zo zie je dat een haarwerk nog helemaal geen slechte oplossing is...

Henk
20 juli 2004, 16:48
Dat gerucht heb ik een tijdje geleden ook al gehoord. Hij schijnt het zelf te ontkennen. Dat liet hij ook een beetje zien in die shampoo-reclame waar ze hem hard in zijn haren trokken.

The Dude
20 juli 2004, 23:44
Dat kan altijd gefaked zijn hé ;)
Geloof niet altijd reclame...

Foppe
6 augustus 2004, 16:48
diverse media bevestigen dat, maar kijk ook eens naar zijn jongere broertje, die begint al aardig te kalen.
Ook sean connery droeg in zijn james bond periode een toupetje, zag laatst een privé opname van hem bij rtl boulevard en toen was hij al helemaal kaal (het stond hem ook nog wel).
Dus het zou zo maar kunnen en die pruiken van tegenwoordig zijn ook niet meer van echt te ondersheiden, kijk maar eens op toplace.com, dus.

koppiekoppie
6 augustus 2004, 19:30
zie als zelfs niemand da doorhad da dé da had...pfff waarom maken wij ons dan nog zorgen? gewoon later een mooi haarstukje a la affleck kopen en voila hehehe! ik geloof affleck totaal ni, volgens mij is em echt kaal, anders zou em net ni in zo'n reclame meedoen...wie doe nu echt mee me zoiets? die zou zich van die geruchten toch niks aantrekken en er is gewoon mee lachen... als hij echt kaal is daarentegen...:D

Tiuri
6 augustus 2004, 20:48
zie als zelfs niemand da doorhad da dé da had...pfff waarom maken wij ons dan nog zorgen? gewoon later een mooi haarstukje a la affleck kopen en voila hehehe! ik geloof affleck totaal ni, volgens mij is em echt kaal, anders zou em net ni in zo'n reclame meedoen...wie doe nu echt mee me zoiets? die zou zich van die geruchten toch niks aantrekken en er is gewoon mee lachen... als hij echt kaal is daarentegen...:D
wow waar kom jij vandaan ;);)

pindakaas
6 augustus 2004, 20:52
wow waar kom jij vandaan ;);)

"Uit de ....... van .........!?" :)

klaas
7 augustus 2004, 00:14
geef hem geen ongelijk ben affleck. Hij zit er super uit. Niemand die het eigenlijk ziet ofso doordat het per ongeluk verkeerd ging. Maar geef mij ook maar zo'n ding hoor. Draag het met plezier.

Cloud
7 augustus 2004, 12:11
wow waar kom jij vandaan ;);)

Ik gok op Vlaams-Brabant of Antwerpen. :)

koppiekoppie
7 augustus 2004, 12:46
Ik gok op Vlaams-Brabant of Antwerpen. :)good guess Cloud...kzen nen echten antweirpenoar hehehe :D

Cloud
7 augustus 2004, 12:50
Ik zèn van Leive.

WannaKnowMore
9 augustus 2004, 19:10
wat denken jullie van Bill Clinton?

Foppe
9 augustus 2004, 19:20
of john kerry dan