PDA

View Full Version : Vakantie tips!!!


Nate
20 juli 2004, 13:51
maar even een aparte thread maken.....

Wie gaat waar heen.....en heeft nog goeie tips..!

Ben geweest...in Mallorca 3x al palma de playa (el ernal ofzoiets)
Goed nachtleven daar.....werkelijk een paradijs voor Duitsers...

Ibiza....san antonio...West End...veel Engelsen..wel leuk daar...!!

Wie is er in Cochem geweest in Duitsland aan de Moezel...zoek feedback/verslagen...??

Russell

Henk
20 juli 2004, 16:26
Ik had deze aparte thread van je nog niet gelezen. Ik ben dus bij de moezel op vakantie geweest twee jaar geleden. Mooie omgeving. Ik was er ook al een keer eerder geweest in September. Echte aanrader met die wijnfeesten.
Oh ja Cochem is ook een heel mooi stadje, doet me een beetje aan Valkenburg denken. Vrij veel (oudere) Nederlanders daar.

Nate
20 juli 2004, 16:36
Ik had deze aparte thread van je nog niet gelezen. Ik ben dus bij de moezel op vakantie geweest twee jaar geleden. Mooie omgeving. Ik was er ook al een keer eerder geweest in September. Echte aanrader met die wijnfeesten.
Oh ja Cochem is ook een heel mooi stadje, doet me een beetje aan Valkenburg denken. Vrij veel (oudere) Nederlanders daar.

He bedankt voor je reactie..heel goed!
Had gehoord inderdaad dat het net valkenburg was maar dan nog mooier.....we zullen zien...natuur is in ieder geval daar prachtig ja heb het al gezien op internet.
ga lang weekend met de auto...met vrienden...gewoon lekker feestvieren..hahah..net geboekt...

Russell