PDA

View Full Version : bijeenkomst 20 april


erna
22 april 2002, 16:16
hallo allemaal,

ik wil eerst Monique3 en Bolleke bedanken. Ik vond het super dat ik jullie heb gezien en gesproken. Ik heb er veel aan gehad. Eindelijk geloof ik ook echt dat ik niet de enige ben. Ik ben ook wel een beetje van jou, Bolleke geschrokken. Een heel leven lang trekken, kost echt heel veel energie! Ik ben nu nog jong en ik besef me daarom dat ik beter vandaag kan stoppen dan morgen. Natuurlijk heb ik dat altijd geweten, maar het dringt nu beter tot me door! Het gaat nu ook veel beter. Na de bijeenkomst heb ik nog maar 5 haren getrokken, ongelooflijk! Ik voel me nu ook super, alsof ik kan vliegen. Daarom bedankt!

grt Erna

bolleke
22 april 2002, 16:58
Hoi Erna,

Wat fijn dat je je super voelt! Geef iemand 'een pluim' en hij kan vliegen! (waar hebben we dat nog gehoord hé Webmaster?!)
Ik ben heel blij voor jou dat de ocd-bijeenkomst zo goed voor jou geweest is, ik hoop dat je lang kan nagenieten...
Maar eventjes een rechtzetting, ik trek nog niet mijn leven lang hoor, (ergens een misverstand?). Ik trek 'nog maar' 30 jaar, maar ja, dat is al langer dan jij leeft, als het dat is wat je bedoelt!
Maar goed, ik vond dat jij er heel zelfzeker uitzag, een beetje angstig misschien aan de buitenkant, maar vanbinnen toch wel heel sterk!!!
Doe zo voort, jij komt er vanaf, zeker weten!!!

Sterkte, bolleke

monique3
23 april 2002, 13:53
Ik vond het erg leuk om je ontmoet te hebben.
Fijn om te lezen dat je er veel aan hebt gehad, het doet mij ook steeds weer goed om een lotgenote te ontmoeten.
Ondertussen heb ik er weer heel wat gezien en gesproken, en ik blijf ermee doorgaan.
Ik vond het in de eerste instantie ook wel eng/spannend, maar nu echt niet meer.
Ik voel haast geen schaamte als ik praat over onze ttm, en achteraf heb ik er geen last van.
Ik lig er niet wakker van , denk niet negatief, nee het zet me aan om juist verder te gaan met waarmee ik bezig ben.
Ik hoop dat jullie je ooit ook zo goed voelen als ik , dus onthou mijn slogan: NIET PLUKKEN MAAR PRATEN!
Groetjes aan jullie allen,monique3.