PDA

View Full Version : vreemde ervaring


karin_68
22 april 2002, 17:03
Vandaag heb ik echt een hele confronterende ervaring meegemaakt.

Ik zit schuin tegenover mijn collega. En vandaag was ik eens aan het nadenken (gebeurt niet dikwijls :) ), doch, ... zij was iets aan het lezen, en zij trok ook aan haar haren. Ja, echt trekken, zoals wij doen. Ge ziet niets aan haar, maar ik weet wel dat ze me ooit eens verteld eheft dat zij nogal wat aan haar haren trekt als ze zenuwachtig wordt, of ergens mee bezig is.
Zoals het me nu opvalt, ... zij trekt toch ook serieus (het was me wel opgevallen dat zij veel in haar haar bezig is, maar niet dat zij daadwerkelijk ook trekt).

Ik vond het heel erg compromitterend haar zo bezig te zien.


vr. gr.

monique3
23 april 2002, 12:56
Ja het lijkt me inderdaad erg confronterend om iemand anders te zien doen, wat jezelf ook doet.
Had ze in de gaten dat jij het zag, en had ze zelf in de gaten dat ze het deed?
En heb je haar verteld dat er meer zijn zoals jij en haar?
Was even nieuwsgierig daarnaar.
groetjes van Monique3.

karin_68
23 april 2002, 13:58
Wel, Monique, ... ik heb er niets over durven zeggen.

We hebben wel eens een aantal weken geleden bezig geweest dat we allebei in ons haar rommelen als we zenuwachtig zijn.
En dat dat niet goed is.

Ik wou haar nu niet echt confronteren met het feit dat zij ook hetzelfde heeft, of dat ik haar toch wel hetzelfde zie doen als ik, en dat dat een naam heeft. (bovendien, zij heeft het in mindere mate dan ik, maar ja, misschien zij het goed, ... men weet maar nooit). Ik denk dat dat voor haar een hele schok moet zijn.
Als we nog eens tot een gesprek komen, zoals enkele weken geleden, dan kan ik misschien wel wat meer zeggen, en haar vertellen dat ik dat ook doe, en dan ook het bij naam noemen, namelijk dat ik het ook uit trek, enz. en dat dat een ziekte is, enz. ...
Wat denken jullie?

Ik ben er trouwens, echt een tijdje niet goed van geweest ... stom he!

vr. gr.

leanore
23 april 2002, 18:49
Hallo karin!!

Ik weet hoe je je voelt. Laatst heb ik hetzelfde meegemaakt. ik wilde er wel wat van gaan zeggen, maar durfde het net. Voornamelijk uit angst dat zij dan ook tegen mij zou zeggen dat ik hetzelfde deed. Wat vooral vervelend is, is dat ik er nu ook op let wanneer zij het doet etc............

leanore

leanore
23 april 2002, 18:50
sorry karin ipv monique

Webmaster
23 april 2002, 19:02
Originally posted by leanore
sorry karin ipv monique

Hoi Leanore,

Welkom op HaarWeb!
Ik wilde je gelijk even van het volgende op de hoogte stellen: als je een bericht wilt wijzingen (aangezien je Karin ipv Monique bedoelde), kun je dit gewoon met de [edit] button doen, die je onder je bericht ziet staan. Je kunt dan zèlf je bericht wijzigen, mocht dat nodig zijn.

Suc6,
Webmaster.

leanore
23 april 2002, 19:08
zo bedoelde je?

Webmaster
23 april 2002, 19:32
Webmaster.

leanore
23 april 2002, 20:59
valt je niets tegen zeker!?

Webmaster
23 april 2002, 21:20
.... valt het me niet tegen! ;)

Niet iedereen is gelijk zo bedreven in het gebruik van een forum!

Ik hoop dat je veel steun zult hebben aan HaarWeb.

De Webmaster.

karin_68
24 april 2002, 09:36
Wel, Leanore, en anderen ook natuurlijk!

Ik denk dat het normaal is dat we er meer op letten. Ik let er nu ook sindsdien emer op of zij het doet of niet, en dat wil ik onderdrukken, het heeft geen zin en kan storend werken tegenover haar. (binnen enkele weken verlaat zij het bedrijf, dus op dat gebied is het tegen dan zeker en vast opgelost.)

vr. gr.