PDA

View Full Version : Waar is Enimen


Haarzoeker
25 juli 2004, 20:14
Sinds de 21e post Enimen hier niet meer. Goed het zijn maar 4 daagjes en er gaan bij sommige mensen wel weken/maanden overheen dat zij is een keer posten. Echter Enimen poste sinds 12/06/04 nagenoeg elke dag meerdere berichten. Gezien zijn geisoleerde leven vraag ik me of hij wel op vakantie zal zijn. Dit i.c.m. de negatieve berichten van hem hoop ik toch niet dat hij zichzelf wat aan heeft gedaan dus ik hoop dat hij weer eens wat van zich laat horen.

pindakaas
25 juli 2004, 20:48
Als je 'Eminem' bedoeld, deze zag ik vandaag nog op `t forum.

'K vraag me meer af waar 'Rocco' gebleven is... :(

Eminem
25 juli 2004, 22:04
Sinds de 21e post Enimen hier niet meer. Goed het zijn maar 4 daagjes en er gaan bij sommige mensen wel weken/maanden overheen dat zij is een keer posten. Echter Enimen poste sinds 12/06/04 nagenoeg elke dag meerdere berichten. Gezien zijn geisoleerde leven vraag ik me of hij wel op vakantie zal zijn. Dit i.c.m. de negatieve berichten van hem hoop ik toch niet dat hij zichzelf wat aan heeft gedaan dus ik hoop dat hij weer eens wat van zich laat horen.

I'm still alive........ :D
Bedankt voor de bezorgdheid ;)

Tiuri
25 juli 2004, 22:17
I'm still alive........ :D
Bedankt voor de bezorgdheid ;)
LOL :D:D grappig dit

Haarmannetje
25 juli 2004, 22:46
Gelukkig, Eminem is nog onder ons ;).

Jaapie
25 juli 2004, 22:56
of henk21 :D

Haarmannetje
25 juli 2004, 22:57
En the_stig? Ook al lang niet meer gezien. Hij wilde zich toch laten casteren?

Jaapie
25 juli 2004, 23:00
En the_stig? Ook al lang niet meer gezien. Hij wilde zich toch laten casteren?

Ja, volgens mij heeft ie dat laten doen in turkije ofzo en is dat niet helemaal goed gegaan :D

Haarmannetje
25 juli 2004, 23:05
Ja, volgens mij heeft ie dat laten doen in turkije ofzo en is dat niet helemaal goed gegaan :D
Jemig man, meen je dat serieus? Hoe weet jij dat precies? Ik snap niet dat hij zo ver is gegaan. Is het dat allemaal waard?

Jaapie
25 juli 2004, 23:25
weet ik veel :D ik lul maar wat.

Robert18
26 juli 2004, 00:58
En Savior dan... Heheh, da's lang geleden. (Beetje vergelijkbaar met IntrusionNow)

Tiuri
26 juli 2004, 08:18
En Savior dan... Heheh, da's lang geleden. (Beetje vergelijkbaar met IntrusionNow)
wat voor iemand was Savior?

Robert18
26 juli 2004, 09:00
Tja, tis al een hele tijd geleden. Maar hij had iets van een programma ontworpen die je dagelijks moest volgen. Hij zei dat je er goed resultaat mee kon halen, en hij zou ermee naar buiten komen na een paar maanden, om echt vast te stellen wat de beste methode is en om te zien of z'n vermoedens klopten ofzo. Anyway, hij was dus best een regelmatige poster, maar opeens kwam ie nooit meer.

Anders moet je effe zoeken op z'n username, dan kun je meteen alles lezen.

Robert18
26 juli 2004, 09:03
Check dit topic van Savior:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=76

Tiuri
26 juli 2004, 09:24
Check dit topic van Savior:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=76
LOL grappig.
eens in de zoveel tijd komt er weer een knakker die dan zegt "het ultieme regimen" gevonden te hebben. en die verdwijnen dan weer een aantal maanden later. LOL :D

Boris
26 juli 2004, 18:06
maar idd the Stig, is naast mij een van de weinige die AA met sexuele activiteit in verband bracht en dat veel sex slecht voor je haar is. The Stig, waar ben je!!???

Eminem
26 juli 2004, 18:17
maar idd the Stig, is naast mij een van de weinige die AA met sexuele activiteit in verband bracht en dat veel sex slecht voor je haar is. The Stig, waar ben je!!???

Ik denk dat de meesten lekker op vakantie zijn..... :)

Axel
26 juli 2004, 18:35
Ja idd, ik vraag mij ook af waar the stig zit, en Henk21 ?

pindakaas
26 juli 2004, 18:40
Ja idd, ik vraag mij ook af waar the stig zit, en Henk21 ?

Hahaha, Henk21 is hier ook nog vrij regelmatig hoor... volgensmij lopen jullie elkaar mis... :)

[edit]Henk21 HaarWeb lid Last Activity: 20-07-2004 15:21 uur.

Dus zo lang geleden is zijn laatste bezoek ook weer niet geweest hoor :)

Axel
26 juli 2004, 18:50
Hahaha, Henk21 is hier ook nog vrij regelmatig hoor... volgensmij lopen jullie elkaar mis... :)

[edit]Henk21 HaarWeb lid Last Activity: 20-07-2004 15:21 uur.

Dus zo lang geleden is zijn laatste bezoek ook weer niet geweest hoor :)


Ah, bedankt! :)

zucht
28 juli 2004, 23:40
maar idd the Stig, is naast mij een van de weinige die AA met sexuele activiteit in verband bracht en dat veel sex slecht voor je haar is. The Stig, waar ben je!!???

Ik ga niet zeggen dat iedereen nu meteen in een klooster moet, hoor. Maar ik heb toch ook het gevoel dat dat wel meespeelt. (eigen ervaring ;) )

Haarmannetje
29 juli 2004, 00:28
Ik ga niet zeggen dat iedereen nu meteen in een klooster moet, hoor. Maar ik heb toch ook het gevoel dat dat wel meespeelt. (eigen ervaring ;) )
Ik ben helemaal niet seksueel actief en ik masturbeer ook weinig (één keer in de week is al veel) en toch heb ik gewoon AGA.

zucht
29 juli 2004, 20:29
Ik ben helemaal niet seksueel actief en ik masturbeer ook weinig (één keer in de week is al veel) en toch heb ik gewoon AGA.

Tja... vermijden kan je het niet natuurlijk. Je hebt die ziekte, nl. dat je haar enorm gevoelig is voor de inwerking van DHT. Maar de hoeveelheid DHT speelt natuurlijk mee. De uitvalgolf die nu bezig is, is begonnen toen ik mijn laatste vriendin leerde kennen en in de sexueel erg actieve periode die volgde was het alsof er dagelijks napalm over mijn hoofd werd gegooid. Ik weet nu niet of ik nu blij of triest moet zijn dat het uit is met haar ;) :rolleyes:

Promise
6 augustus 2004, 01:05
Ik denk serieus dat Rocco niet meer leeft.

joeser
6 augustus 2004, 01:29
Ik ben hier nog niet zo heel lang op dit forum, dus de naam Rocco zegt mij verder niet echt iets. Maar van wat je hier zegt schrik ik wel, waar baseer je deze uitspraak op?

Promise
6 augustus 2004, 13:51
Een zeer actieve poster...zeer behulpzaam en waardige info. Zomaar ineens weg.

Tiuri
6 augustus 2004, 14:08
Een zeer actieve poster...zeer behulpzaam en waardige info. Zomaar ineens weg.
Rocco stats:
Total Posts: 459
Join Date: Nov 2001
Last Activity: 04-05-2003, 23:32

Het is inderdaad vreemd, omdat hij altijd vrij veel postte. Maar aan de andere kant hoeft het niets te betekenen. Het kan heel goed dat ie z'n haarproblemen voor lief heeft genomen (acceptatie) en er gewoon nooit meer aan denkt. Ik geef 'm geen ongelijk.

Promise
6 augustus 2004, 14:12
Nou hij was net aan de duta begonnen meen ik mij te herinneren. Kijk dood is een beetje overdreven, maar ik denk wel dat er iets aan de hand is..

Robert18
7 augustus 2004, 09:20
Iedereen kan zomaar ineens doodgaan. Dus waarom niet iemand van dit forum?

pindakaas
7 augustus 2004, 10:57
Rocco stats:
Total Posts: 459
Join Date: Nov 2001
Last Activity: 04-05-2003, 23:32


Webmaster, staat een 'last activity' voor een laatste bezoek, of voor een laatste post?

Haarmannetje
11 augustus 2004, 22:33
Ik ben er ook niet helemaal gerust over. Ik hoop toch niet dat hij zichzelf van kant gemaakt heeft.

ugh
11 augustus 2004, 23:33
Webmaster, staat een 'last activity' voor een laatste bezoek, of voor een laatste post?"Last activity" geeft volgens mij het laatste bezoek aan.

Haarmannetje
12 augustus 2004, 19:53
Mensen, ik zie Eminem weer in de online user lijst :D.

Eminem
5 oktober 2004, 22:43
Waar is Pindakaas eigenlijk??
Normaal was hij iedere dag wel op Haarweb te vinden, maar nu zie ik hem nooit meer....... :confused::confused: