PDA

View Full Version : MSN adressen


Haarmannetje
25 juli 2004, 22:48
Soms heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek met iemand omdat je bijvoorbeeld wat door wilt vragen over iemand zijn regime of vanwege andere zaken. Dingen die verder niet veel met dit forum te maken hebben. In dit topic kun je je MSN adres kenbaar maken wanneer je wenst dat mensen van dit forum je toevoegen. Goed idee?

Die van mij, ra ra, haarmannetje@hotmail.com (ik heb hem geclaimd :D).

Andastra
25 juli 2004, 23:38
nina_full_moon@hotmail.com

Webmaster
26 juli 2004, 07:03
Zijn jullie op de hoogte van onze Richtlijnen (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=761) hierover? :

----------------------------------------------------
• Vermelding van email-adressen
Hoewel het is toegestaan je persoonlijke email-adres te posten op onze forums, raden wij dit af. Als je graag hebt dat mede-leden je kunnen bereiken op je persoonlijke email-adres, dan kun je dit instellen in je gebruikers-opties. Op die manier kunnen leden je via HaarWeb mailen, zònder dat het nodig is je email-adres in een bericht te plaatsen. Als je mensen wilt stimuleren jou te mailen, dan kun je dàt aangeven in je bericht.

Niet alleen waarborg je hiermee je eigen privacy, maar je voorkomt ook dat je email-adres wordt misbruikt. Door de publicatie van je email-adres op een (geheel of gedeeltelijk) openbaar forum zoals HaarWeb maak je het erg makkelijk voor SPAMMERS om je email-adres te achterhalen. De kans bestaat dat je email-adres op deze wijze wordt toegevoegd aan mailing-lijsten, met als gevolg dat je geconfronteerd wordt met ongewenste reclame in je mailbox.

Geloof het of niet, maar er zijn mensen die betaald worden om dag-in-dag-uit nieuwsgroepen, forums en chatgesprekken af te struinen, op zoek naar email-adressen die daar gepost worden. Om deze vervolgens naar hartelust te misbruiken. Je bent bij deze dus gewaarschuwd.
----------------------------------------------------

Instant Messaging ID's, zoals je hotmail-adres kun je óók (naast je normale email-adres) in je profiel invullen. Op die wijze hoef je niet handmatig je hotmail-adres te publiceren in een posting, maar zal deze via een icoontje http://www.haarweb.nl/forum/images/misc/im_msn.gif te bereiken zijn in al je postings.

Tiuri
26 juli 2004, 08:19
aha nou ik heb dat http://www.haarweb.nl/forum/images/misc/im_msn.gif maar ingesteld dan.

Haarmannetje
26 juli 2004, 10:07
Webmaster, daar had ik helemaal niet aan gedacht, je hebt gelijk... bedankt.

The Dude
26 juli 2004, 12:10
Ik vindt het een goed idee anders :)
Als iemand wil praten met iemand van 18 met al haarverlies mag mij toevoegen.

Cloud
26 juli 2004, 13:23
Voila, ook ingesteld.

Oilily
26 juli 2004, 13:33
Hey Andastra

Ik zag in je e-mailadres full moon. Ik ben naar een full moon geweest in Thailand, superdelux!

Groetjes
Kim

pindakaas
26 juli 2004, 16:34
Check.... okidoki

Webmaster
27 juli 2004, 14:19
Webmaster, daar had ik helemaal niet aan gedacht, je hebt gelijk... bedankt. Geen dank, we zijn er om elkaar hier te helpen nietwaar?

zucht
28 juli 2004, 23:44
Ingesteld. Ik ben wel nooit vroeg op msn en ook niet lang elke dag.

Tot hoors daar :cool: