PDA

View Full Version : Nieuw...(depri) lid


Marsha
27 juli 2004, 12:35
Hey allemaal!

Ik ben een meisje van 19 en op dit moment ben ik echt aan het depri worden..mijn leven staat op zijn kop. Ik heb een tijdje terug ontdekt dat ik mega last van overbeharing op mijn benen heb..nu ik er op ga letten zie ik ook al meer haren dan normaal op mijn wangen, kin, onder mijn neus en op mijn armen verschijnen..verder heb ik ook last van vettig haar en haaruitval..Ik had altijd al wel last van vettig haar maar nu is het wel erg extreem. Sinds twee maanden heb ik ook last van waarschijnlijk reactieve artritis (gewrichtsontstekingen) Ik heb het idee dat sinds die tijd al mijn 'haar'problemen zijn begonnen...al twijfel ik daar wel aan..Ik weet niet wat ik moet doen. De artsten weten de oorzaak van mijn gewrichtsontstekingen niet en ik trek het echt niet om daar al die overbeharings/haaruitval problemen bij te hebben:S:S. Het gaat mij zo'n 24 uur per dag beheersen. Ik hoop maar dat het van de medicijnen komt, maar in de bijsluiter staat niks over mijn klachten...ik ga wel vragen of ze mijn hormonen willen testen. Het doet me goed dat meer mensen last hebben van haarproblemen, al baal ik er mega van dat er in veel gevallen niks aan gedaan kan worden. Zijn er mensen uit groningen/friesland/drenthe die zin hebben met me te mailen..om lekker de problemen en zorgen van ons af te schrijven?...

groetjes Marsha :(

Joney
27 juli 2004, 17:03
Ik heb net je verhaal gelezen, Erg verdrietig allemaal voor je!
Ik zou als ik jou was je laten doorverwijzen naar een goede dermatoloog die kan inderdaad je bloed prikken enz.
En je zou ook bijv kunnen bellen met je apotheek om te vragen of dit bijwerkingen kunnen zijn van je medicijnen.
Als je wil wil ik wel met je mailen hoor ik kom alleen niet bij jou uit de buurt.
Ik ben 24 jaar en heb al heel lang last van haaruitval, ik heb me heel lang van het kastje naar de muur laten sturen door mijn huisarts en dermatoloog.
Nu heb ik gezegt dat ik naar een andere dermatoloog wou en deze heeft ondekt dat ik adrognetisch haaruitval heb.
Ook ik ben hier natuurlijk kapot van.
Ik zou het erg fijn vinden om met iemand te mailen die dit zelfde mee maakt.
Sterkte!

Joney.

Marsha
10 augustus 2004, 17:59
Hey!

Ik heb te horen gekregen dat ik een 'lichte' (arts vind het licht ik niet) vorm van huritisme heb..(hoe je het ook schrijft). en daarvan komt mijn haaruitval waarschijnlijk ook...de arts deed er heel luchtig over..ik heb nu de diane-35 voorgeschreven gekregen. Ik hoop dat het helpt en dat me haaruitval stopt en me overbeharing niet erger wordt...afwachten ff dus..

groetjes Marsha

Joney
12 augustus 2004, 19:11
Oke nu weet je tenminste wat je heb.
Ik ben ook net aan de diane pil begonnen samen.
Laten we er het beste van hopen liefs Joney

Marsha
12 augustus 2004, 22:34
Hey..Joney..nog een vraagje..heb je ook msn ofzo?..en wat is je email adres?

gr. Marsha

Joney
14 augustus 2004, 14:04
Ik heb je een email gestuurt!
liefs

Joney

Marsha
14 augustus 2004, 14:26
Hoi,

Heb die mail niet kunnen lezen...ik had een speciaal account aangemaakt bij hotmail omdat ik mijn gewone emailadres niet op deze site wilde hebben...ma nu ben ik vergeten wat het wachtwoord en naam combi enzo waren:S:S

gr. Marsha

Joney
15 augustus 2004, 13:07
jammer dat je de mail niet heb kunnen lezen, ik heb nl. ook liever niet dat mijn emailadres bekend word gemaakt snap je, ivm privacy, eerlijk gezegt schaam ik me nogal voor mijn haarprobleem vandaar.
liefs Joney

Marsha
15 augustus 2004, 14:40
Hey!

Heb ff een nieuw mailadres aangemaakt...marsha13031@hotmail.com, als je daar dan heen zou willen mailen?

groetjes Marsha

*Liejvurd*
24 augustus 2004, 09:16
Ik heb net je verhaal gelezen, Erg verdrietig allemaal voor je!
Ik zou als ik jou was je laten doorverwijzen naar een goede dermatoloog die kan inderdaad je bloed prikken enz.
En je zou ook bijv kunnen bellen met je apotheek om te vragen of dit bijwerkingen kunnen zijn van je medicijnen.
Als je wil wil ik wel met je mailen hoor ik kom alleen niet bij jou uit de buurt.
Ik ben 24 jaar en heb al heel lang last van haaruitval, ik heb me heel lang van het kastje naar de muur laten sturen door mijn huisarts en dermatoloog.
Nu heb ik gezegt dat ik naar een andere dermatoloog wou en deze heeft ondekt dat ik adrognetisch haaruitval heb.
Ook ik ben hier natuurlijk kapot van.
Ik zou het erg fijn vinden om met iemand te mailen die dit zelfde mee maakt.
Sterkte!

Joney.


Hoii Joney,,

Wat is adrognetisch haaruitval ???

Doeii-Doeii,,