PDA

View Full Version : haarimplantatie


Marsha
27 juli 2004, 13:38
Hey allemaal,

Ik ben nog een beetje over de site aan het surfen...maar ik hoor niemand over haarimplantatie..is dat geen optie dan? Het werkt bij mannen toch ook..
Pruiken en haarwerkjes lijken me lastig..en valt zo'n haarwerkje niet heel erg op dan?

groetjes Marsha

Druifstuif
27 juli 2004, 15:16
Hey allemaal,

Ik ben nog een beetje over de site aan het surfen...maar ik hoor niemand over haarimplantatie..is dat geen optie dan? Het werkt bij mannen toch ook..
Pruiken en haarwerkjes lijken me lastig..en valt zo'n haarwerkje niet heel erg op dan?

groetjes Marsha
Of je daar nou zulke goede resultaten mee kan behalen vraag ik me af...

Tiuri
27 juli 2004, 15:17
het werkt natuurlijk niet voor vrouwen met alopecia areata, maar voor vrouwen met alopecia androgenetica zal het wel net zo slecht werken als bij mannen.

Cloud
28 juli 2004, 15:39
Het probleem bij vrouwen is, dat ze meestal diffuus haarverlies over het hele hoofd hebben, en daardoor minder dan mannen over een stabiel donorgebied beschikken. Ook het haar op het achterhoofd dunt uit, en op lange termijn zal het getransplanteerde haar dus ook onderhevig zijn aan AGA.

Langs de andere kant denk ik dat vrouwen wel een goed resultaat kunnen bereiken, omdat hun haarlijn meestal behouden is. Wat me bij foto's van HT's van mannen meestal opvalt, is dat de gecreëerde haarlijn er toch altijd nogal onnatuurlijk uitziet.
Van vrouwen heb ik echt al veel overtuigende foto's gezien.

Cloud