PDA

View Full Version : iemand ervaring met..


kiki
28 juli 2004, 16:12
http://www.great-lengths.be/ en dan speciaal de informatie onder 'extreem' zou dit een oplossing zijn om haar dat bovenop dun wordt te kunnen camoufleren?
En weet iemand wat een hair weave is? Ik heb gelezen dat blackhair kappers een cornrow vlechten van het eigen haar en hier met naald en draad een soort haarwerk aan vast maken, is dit iets voor langdurig gebruik? Ervaringen of tips zijn welkom!

trekdrop
28 juli 2004, 17:07
Ziet er netjes uit. Jammer dat deze salon niet in Nederland is. Misschien dat de Belgische lezers er iets meer over weten. Ik zou het geweldig vinden van mijn haarwerkje af te zijn. Bij mij zit bovenop nu net het probleem. Extensions zouden zichtbaar zijn.

kiki
28 juli 2004, 17:56
ik heb een afspraak voor volgende week donderdag dus dan weet ik meer. Er zijn heel veel kapsalons in Belgie die deze methode gebruiken maar de kapster aan de telefoon had het ook al over extensions die zichtbaar zouden zijn. Nu heb ik krullen en dan is dat misschien minder, dat weet ik niet. Dat is wel een groot voordeel (heb ik ook eens een haarvoordeel :-/ , met krullen zie je veel minder en heb je meer volume.

Juul
28 juli 2004, 18:46
Ziet er inderdaad mooi uit. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar jouw metamorfose ;) , houd je ons op de hoogte?

Toedeloe,

Juul

trekdrop
30 juli 2004, 22:36
Wel raar dat ze zei dat extensions zichtbaar zijn. Dat was toch het hele punt dat je het in Belgie wil doen? Ze hebben op de site ook juist foto's waarbij de vrouwen bovenop hun hoofd haarverlies hebben. Ik vraag me af waar ze zich dan met een andere kapsalon onderscheiden. Ik ben ook nieuwsgierig naar je bevindingen. Succes!

kiki
31 juli 2004, 01:37
nee, ik ben nederlandse maar woon inmiddels 7 jaar in belgie. Deze methode wordt ook in nederland gebruikt, www.greatlenghts.nl , ik heb inmiddels op een braderij folders gehad waarin willeke van amerooij (sp?) viola holt, nada van nie, etc etc in staan.