PDA

View Full Version : gedeelde smart is halve smart


ellyd
28 juli 2004, 21:25
Hoi Jennifer

Bedankt voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat je het er heel moeilijk mee hebt. Ik heb precies hetzelfde gehad en ben door een diep dal gegaan.
Had ik toen maar haarweb gehad, dat had enorm veel gescheeld.Maar na zoveel jaren wen je eraan en nu heeft het ook voordelen: ik heb een mooi haarwerk van echt haar en het zit altijd goed. Ik heb nu meer haar als ik ooit gehad heb. (niet abnormaal veel) De meeste mensen schatten me 10 jaar jonger en dat is toch wel leuk. Eens is bij jou die grauwsluier ook weg en kan je weer genieten.Ik hoop echt voor jou dat je eigen haar weer volop gaat groeien en je weer je oude haardos terugkrijgt. Is dat niet zo dan zijn er weer andere oplossingen , geloof me maar.
Die bijeenkomst zullen we nog maar even uitstellen. Ik wil het best organiseren hoor, dat hoef jij niet te doen.Geef maar een seintje.
Mocht je ergens mee zitten dan kan je me ook mailen. Liefs Ellyd

Webmaster
29 juli 2004, 09:46
EllyD,

Zou je in het vervolg je reactie's op berichten in de betreffende discussie's willen zetten? Je maakt nu voor elke reactie een [new thread] aan en dat is niet de bedoeling. Niemand weet nu op welk bericht jouw reactie van toepassing is.

Bedankt,

ellyd
29 juli 2004, 15:45
Hallo Webmaster

Als je me even uitlegt hoe ik dat moet doen zal ik deze fout niet meer maken.
Ik moet er nog een beetje inkomen. Sorry
Overigens ben ik heel blij met haarweb.nl. Daarvoor mijn dank.
Groetjes Ellyd

Webmaster
29 juli 2004, 16:42
Hallo Webmaster

Als je me even uitlegt hoe ik dat moet doen zal ik deze fout niet meer maken.
Ik moet er nog een beetje inkomen. Sorry
Overigens ben ik heel blij met haarweb.nl. Daarvoor mijn dank.
Groetjes Ellyd Als je een antwoord op een bericht wilt geven, dan druk je in de bestaande discussie op de button [post reply]. Als je een NIEUWE discussie/onderwerp wilt starten, dàn druk je op de button [new thread].

Dankjewel voor je complimenten. Wij zijn óók enorm blij om te zien en horen dat zoveel lotgenoten zoveel baat bij HaarWeb hebben.