PDA

View Full Version : Good looking baldies


Haarzoeker
30 juli 2004, 00:28
Kaal worden hoeft niet altijd een ramp te zijn, zeker niet als een kaalgeschoren hoofd je goed staat, en een kompleet kaalgeschoren kop maakt juist jonger.

In deze thread kun je namen van mannen zetten die ondanks dat ze kaal zijn er wel goed uitzien,

Mijn rijtje:

- Vin Diesel [natuurlijk]
- Mental Theo
- Jaap Stam
- Jan van Halst
- Wilfried de Jong
- Rob Kampheus
- Zanger van R.e.m. [weet zijn naam niet]
- Pim Fortuyn [R.i.p.]

Deze mannen zien er met hun kaalgeschoren koppen er in iedergeval beter uit dan mensen met een ht, als Barney, Advocaat en hans van Neukkelen.

Weten jullie nog meer knappe kaalgeschoren mannen?

Haarmannetje
30 juli 2004, 01:06
- De zanger van Live (weet zijn naam niet :))
- Frits Westerman
- Karel de Graaff

Tiuri
30 juli 2004, 08:07
jack van gelder

Robert18
30 juli 2004, 09:09
Die zanger van Live he, in de eerste paar clips was ie compleet kaal. Maar ik geloof dat ie in de laatste clip ineens haar had. Ik vond z'n haarlijn er alleen heel vreemd uit zien. Ik ben benieuwd wat het nou was, een HT, pruik, of had ie daarvoor alles gewoon weggeschoren?

Anders moet je maar effe die videoclip downloaden dan zie je het zelf. Kweenie welk liedje.

Foppe
30 juli 2004, 10:52
jason statham

Haarmannetje
30 juli 2004, 10:59
Die zanger van Live he, in de eerste paar clips was ie compleet kaal. Maar ik geloof dat ie in de laatste clip ineens haar had. Ik vond z'n haarlijn er alleen heel vreemd uit zien. Ik ben benieuwd wat het nou was, een HT, pruik, of had ie daarvoor alles gewoon weggeschoren?

Anders moet je maar effe die videoclip downloaden dan zie je het zelf. Kweenie welk liedje.
Ja, ik weet wat je bedoelt, maar volgens mij had hij daar gewoon fikse inhammen, maar voor de rest inderdaad nog van die bruine krullen. Hij is in ieder geval kalend. Maar een geschoren kaal hoofd staat het in ieder geval goed, vind ik.

Foppe
30 juli 2004, 13:23
kijk eens naar jason statham en andre aggasi, zij bewijzen dat kaalheid ook aantrekkelijk kan zijn,

http://www.stathamfans.com/frms/frmgallery.html

Henk
30 juli 2004, 20:40
Michael Stipe heet hij volgens mij de zanger van R.E.M.
En wat betreft die zanger van live (Ed Kowalczyk) die had (en heeft nog) gewoon haar toen hij zijn kop kaalscheerde.

Ik heb er nog eentje. Volgens velen de trendsetter: Michael Jordan.

koppiekoppie
6 augustus 2004, 13:50
ik weet er nog een goeie! blijkbaar hebben nog niet veel mensen het gezien maar volgens mij zal knapperd Heath Ledger er ook aan mogen geloven binnenkort hehehe!!! kijk maar eens naar de volgende fotos!

Tiuri
6 augustus 2004, 14:48
ik weet er nog een goeie! blijkbaar hebben nog niet veel mensen het gezien maar volgens mij zal knapperd Heath Ledger er ook aan mogen geloven binnenkort hehehe!!! kijk maar eens naar de volgende fotos!
zozo da's een loepzuivere NW2... goeie pics koppiekoppie!

Saar
6 augustus 2004, 15:04
Doe mij maar Vin Diesel :rolleyes: '

het beschuit staat klaar...

Foppe
6 augustus 2004, 16:13
en wat dag je van deze dan

cees
6 augustus 2004, 18:56
Ja als je zo een koppie had als heath ledger, zou ik me geen zorgen maken! Maar ik heb ook ongeveer zo een haargrens, alleen ietsje minder inhammen! Zal hij ook middelen als finas of duta gebruiken?

straffe_hendrik
14 augustus 2004, 11:40
- woody harrelson
- bruce willis
- zanger blof
- ME! :D

ikwilnietkaal
28 juli 2005, 14:02
hij is ook lekker!!!:P hahahahaha

Robert18
28 juli 2005, 16:46
Tja, van sommige gasten zou je zeggen dat ze er kalend zelfs nog beter uit zien dan mét haar! Voor die ene links, in de post van Foppe. Ziet er erg goed uit, ook al is ie echt ver in het 'proces'. Ik ben zelf nog een beetje te schijterig om in 1x alles zo kort te scheren, maar ik hoop dat het er dan een beetje zoals die gast z'n hoofd eruit ziet :)

Colinhos
28 juli 2005, 20:54
Tja, van sommige gasten zou je zeggen dat ze er kalend zelfs nog beter uit zien dan mét haar! Voor die ene links, in de post van Foppe. Ziet er erg goed uit, ook al is ie echt ver in het 'proces'. Ik ben zelf nog een beetje te schijterig om in 1x alles zo kort te scheren, maar ik hoop dat het er dan een beetje zoals die gast z'n hoofd eruit ziet :)

Daar zou ik idd ook voor tekenen. Ga het binnenkort ook maar eens millimeteren en dan post ik wel even een foto.

Deckard
29 juli 2005, 00:20
Billy Zane http://www.billyzane.com/

Vince Vaughan http://www.vince-vaughn.com/

Samuel L. Jackson

Mathew McConaughey

Deckard
29 juli 2005, 00:21
Ow, en Fredrik Ljungberg van Arsenal http://user.tninet.se/~iql632h/

robinson
29 juli 2005, 17:26
beste allemaal,

allemaal wel leuk en aardig maar de meeste mensen die hier worden opgenoemd hebben hun haar afgeschoren in plaats van dat ze echt kaal zijn. En dat maakt nogal een groot verschil. Als je hele grote inhammen hebt maar frontaal nog wel wat haar dan zie je toch nog van die zwarte stipjes en dat maakt het een stuk mooier dan dat het compleet kaal is. Vin Diesel bijvoorbeeld heeft nog een prima haarlijn.

groetjes,
Robinson.

Deckard
29 juli 2005, 19:06
Nope, alle gozers die ik genoemd heb zijn zwaar kalend. Billy Zane en Fredrik Ljungberg ZEKER.

sjakie007
29 juli 2005, 21:24
the rock heeft t ook super kort en heeft beste inhamme :)

ycelik
29 juli 2005, 21:31
Jude Law is voor mij de kerel waarbij de inhammen perfect staan gewoon.
Laatst las ik dat owen wilson ook kaal zou worden maar dat is me nooit opgevallen.

ray
30 juli 2005, 14:53
de meeste mannen van zuid-afrikaanse afkomst staat een kale kop ook.
maar helaas moet ik zeggen dat de meeste nederlandse/europese mannen dit niet staat.

ik heb als het ware een soort romeins hoofd... puntig naar voren in plaats van plat en dan staat een mooie volle haarbos gewoon beter...

kloete
30 juli 2005, 21:21
en ik heb het platste achterhoofd van de wereld :(

Deckard
1 augustus 2005, 15:07
Kan niet, die heb ík nml al. Ik kan een blad bier op mijn achterhoofd meenemen dus, nu jij...

lanne
1 augustus 2005, 20:38
En waar blijven de good looking women with hairloss?

ycelik
1 augustus 2005, 21:51
Jij bent er toch al ;)

Haarmannetje
1 augustus 2005, 21:52
Jij bent er toch al ;)
Hahahaha, jij slijmbal :P.

robinson
5 september 2005, 21:16
UMBERTO TAN!!!! vind ik het best eruit zien van alle kale mannen. Maar tblijft zo dat hij er met haar waarschijnlijk toch beter uitziet.

Cloud
5 september 2005, 21:41
En waar blijven de good looking women with hairloss?
Well geen hairloss, maar toch een geschoren hoofd:

Guoy
5 september 2005, 23:54
UMBERTO TAN!!!! vind ik het best eruit zien van alle kale mannen. Maar tblijft zo dat hij er met haar waarschijnlijk toch beter uitziet.

Kom op! Umberto Tan is een neger! Ik ken geen één neger die er niet goed uitziet met een kaalgeschoren hoofd. En volgens mij worden negers nou juist niet zo snel kaal. Terwijl het ze toch zo goed staan! :confused::eek:

Zou een omgekeerde Michael Jackson operatie niet goedkoper zijn? :P

ycelik
6 september 2005, 00:37
Ik ken geen één neger die er niet goed uitziet met een kaalgeschoren hoofd.

Ingebouwde topik he.

Guoy
14 mei 2006, 18:12
Italiaanse wielrenner Ivan Basso die nu overigens de roze leiderstrui heeft in de Giro.

http://www.dailypeloton.com/article_images/anita/tdf03/Basso_1.jpg

Guoy
14 mei 2006, 18:30
Ook Fredrik Ljungberg heeft flinke inhammen wat hem weinig schijnt te doen! Millimeteren en verder lol hebben! (Lijkt Colinhos wel!) :D

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/45/454/454387/freddie1.jpg

Hoewel Calvin Klein in benedenstaande foto zijn inhammen lijkt te hebben dicht gefotoshopt. :mad:

http://www.scott-o-rama.com/Coppermine/albums/userpics/10015/normal_Fredrik%20Ljungberg%2002.jpg

ray
14 mei 2006, 18:37
als zo'n meid bovenop mij zat dan zou ik ook wel veellol hebben ;):rolleyes::P

DHTkiller
14 mei 2006, 18:38
Nou, er zijn wel meer dingen zichtbaar dan alleen de inhammen.:D

ray
14 mei 2006, 18:52
wat een supermooie meid is dat zeg.

weet iemand wie dat is :D

Guoy
14 mei 2006, 19:05
wat een supermooie meid is dat zeg.

weet iemand wie dat is :D

Nee, waarschijnlijk gewoon een willekeurig Calvin Klein model. Ze hebben er tientallen. Ze is geen beroemdheid ofzo denk ik. En Ljungberg is alleen nu een model omdat het WK er aan zit te komen. Maar zijn inhammen zijn op die tweede foto echt dicht gefotoshopt!!! :mad: That pisses me off!!! (Op die eerste zijn ze trouwens niet dichtgemaakt omdat iedereen dan toch op dat meisje let. Zie de reactie van darkster! :D)

Guoy
14 mei 2006, 19:07
Trouwens, over de foto met dat meisje er op.... Enorm raar dat het hier gaat om reclame voor onderbroeken terwijl het enige wat totaal niet aan deze foto klopt is de aanwezigheid van de onderbroeken! :confused:

ray
14 mei 2006, 19:31
Trouwens, over de foto met dat meisje er op.... Enorm raar dat het hier gaat om reclame voor onderbroeken terwijl het enige wat totaal niet aan deze foto klopt is de aanwezigheid van de onderbroeken! :confused:

nou, die onderbroek van dat meisjes viel me anders wel op :cool:

we gaan een beetje offtopic nu he :eek:

DHTkiller
15 mei 2006, 06:44
nou, die onderbroek van dat meisjes viel me anders wel op :cool:

we gaan een beetje offtopic nu he :eek:Grrrrrrrrrrrrrrrrr, nou heb ik er genoeg van, hier komt een slotje op!! http://www.haarweb.nl/forum/images/statusicon/thread_hot_lock.gif :D :D :P