PDA

View Full Version : Even wat vraagjes van nog een irritante newbee;)


Biertje1
31 juli 2004, 20:51
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjv

Biertje1
31 juli 2004, 20:52
Ohja en ik ben 20 jaren oud, ook niet geheel onbelangrijk om er bij te vermelden :D

Haarmannetje
31 juli 2004, 21:00
Je kunt het beste in de afdeling "Medicijnen/haargroeimiddelen" zijn van dit forum. Daarin worden vele oplossingen besproken, waaronder ook Propecia. Propecia is vrij gangbaar in de bestrijding van kaalheid. Waarschijnlijk dat je huisarts er in ieder geval wel over gehoord heeft. Of hij akkoord gaat met het voorschrijven is een tweede, want niet iedere arts is daartoe bereid. Je kunt het beste naar hem toe gaan en hem de vraag voorleggen.

Maar ik zou als ik jou was ook het topic over het product RK19 in de gaten houden. Hoewel een aantal hier fel tegen zijn op RK19, zit er wel een potentiele waarheid in. Er zijn al een aantal mensen hier die het gaan gebruiken. De producent van RK19, Ken Belanger, beweert dat volledige hergroei (dus ook op de inhammen) mogelijk is. Er zijn al behoorlijk wat externe gebruikers (gebruikers van buiten dit forum in Amerika enzovoort) die echt goede resultaten boeken.

Verder; welkom op dit forum en succes met je zoektocht. Wees niet bezwaard om dingen te vragen, daarvoor zijn wij hier voor elkaar.

Boris
31 juli 2004, 21:00
kijk iedereen die zijn of haar AAprobleem erkend en er wat aan wil doen moet zelf ondervinden wat de meest geschikte behandeling is. DIt weet je enkel door ervaring. Kijk maar eens hoeveel verschillende dingen de meesten op dit forum proberen en geprobeerd hebben.
Succes met je keuze!