PDA

View Full Version : Mijn rijke ervaring met kaalheid, vooral lezen!!!


broekie
2 augustus 2004, 10:11
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb veel gelezen over het probleem kaalheid. Hier mijn verhaal: 16 geleden werd mijn haar voor plotseling flink dunner. Tijdens het douchen na een voetbalwedstrijd schrok ik me rot. Ben toen van alles gaan proberen, Minoxidil was net op de markt en ik kwam bij een huisarts terecht die me Androcur wilde laten proberen. Ongelooflijk wat er gebeurde, na een maand groeide mijn inhammen vet dicht met donkerdere haren. Ik herinner me dat mijn kapster zei: "je krijgt allemaal nieuwe haren" een fijner iets wil je niet horen. Alleen Androcur heeft bijwerkingen want je Testosteron wordt minder, dus toen ik stopte schreeuwde mijn lichaam om Testosteron en ging dit dan ook in alle hevigheid aanmaken, gloeiend wat was ik toen ge#L en een vette kop dat ik kreeg door de overmatige talgproduktie. Ik heb Androcur nog een aantal jaren gespreid gebruikt maar ben ermee gestopt vanwege de bijwerkingen zoals eerder beschreven en ook mijn conditie ging hard achteruit. Een paar jaar geleden begon ik met proscar en dit is een goed middel tegen AA. Geen gekke bijwerkingen, alleen minder behoefte aan sex maar absoluut niet impotent, neen als ik een lekker wijf zie met volle borsten begint bij mij gewoon de hormoonbel te klingelen. Proscar heeft ervoor gezorgd dat mijn voorkant dichter is geworden en op de inhammen staan haren die dun zijn en volgens mij ook niet meer dikker zullen worden. Nu, sinds het verkrijgbaar werd gebruik ik Avodart, zelfde werking en geen gekke bijwerkingen en een goede conditie. Mijn broer heeft dezelfde aanleg voor kaalheid en is op 35 jaar zo kaal als maar zijn kan, heeft alleen het kransje nog. Ik heb bovenop haar en dunne inhammen en ik noem het het brugje tussen de inhammen dat ook dun is, maar voor in het midden ziet het er goed uit. Ik denk dat velen het hiervoor zouden doen. Als ik terugkijk zie ik dat ik een ontzettend minderwaardigheidscomplex had door dit geouwehoer, maar nu vind ik het best zo, want het is ongelooflijk wat er met mij gebeurt is en sta toch een stuk beter in mijn schoenen dan vroeger. Dit was mijn rijke ervaring.

Groeten,

Maarten

PS. Ik heb nog 100 stuks Proscar en 70 stuks Androcur liggen voor wie wil.

Tiuri
2 augustus 2004, 10:24
grappig verhaal :D

The Dude
2 augustus 2004, 10:48
scam?????????

pizzacat
6 augustus 2004, 02:07
scam voor fina en duta? Androcur weet ik niet. mooi verhaal iig.