PDA

View Full Version : 145 users vandaag..!


pindakaas
4 augustus 2004, 21:16
Most users ever online was 145, Today at 21:14.

Tering hey.... meerendeel was wel 'guest', maar er is i.i.g. wel aan geroken :D

Wat zeg ik, nu zijn het er 146... :)
Damn... 149

Haarmannetje
4 augustus 2004, 21:51
Pindakaas, het gaat goed met Haarweb. Is ook wel logisch, want het is het enige Nederlandse forum over haarproblemen en nog wel zo informatief ook. Mensen ruiken het en gaan erop af en vertellen het door.

Tiuri
5 augustus 2004, 08:31
waarschijnlijk heeft het vrij toegankelijk maken van alle thread-titels hier ook mee te maken.

Webmaster
5 augustus 2004, 17:14
152 om precies te zijn.

Haarmannetje en LaurensJ hebben beiden gelijk. Dankzij de suggesties (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3767) van -alweer- Haarmannetje en LaurensJ en de technische aanpassingen die ik vervolgens gedaan heb, wordt HaarWeb nu beter/dieper geïndexeerd door de zoekmachines. Dat ik dit niet eerder geïmplenteerd heb, is een bewuste keuze geweest (zie bovenstaande link).

Tussen die 152 bezoekers zitten inderdaad veel gasten. Een zoekmachine-bot is óók een gast.

Daarnaast heb ik recentelijk de nodige verbeteringen doorgevoerd in de programma-code van HaarWeb, waardoor HaarWeb beter geïndexeerd wordt door zoekmachines. Het aantal bots en het aantal gasten (echte mensen...;) ) neemt hierdoor dus toe.

En daarnaast vinden veel mensen HaarWeb erg waardevol, waardoor er inderdaad veel lotgenoten naar ons worden doorverwezen.