PDA

View Full Version : Mike29


Haarmannetje
5 augustus 2004, 01:33
Zojuist kreeg ik een PM van ene Mike29. Een nieuw HaarWeb-lid met tot op dit moment 0 posts. In zijn PM stond: "he stumperd". Ik vraag mij af wat de reden hiervan is. Is het misschien een grap van iemand met een dubbelaccount ;)? Zo niet, Mike29, waar slaat zo'n PM op?

Tiuri
5 augustus 2004, 08:35
Zojuist kreeg ik een PM van ene Mike29. Een nieuw HaarWeb-lid met tot op dit moment 0 posts. In zijn PM stond: "he stumperd". Ik vraag mij af wat de reden hiervan is. Is het misschien een grap van iemand met een dubbelaccount ;)? Zo niet, Mike29, waar slaat zo'n PM op?
LOL :D misschien heeft ie hairevive gekocht ;);)

Haarmannetje
5 augustus 2004, 10:44
LOL :D misschien heeft ie hairevive gekocht ;);)
Hehehehe, nu je het zegt, er is wel een bestelling binnengekomen ;). Maar even serieus, ik snap die PM gewoon niet. Wie is die Mike29? Hij heeft zich pas deze maand geregistreerd en nog geen bericht gepost. Misschien is het een kloon van iemand?

Cloud
5 augustus 2004, 11:32
Ik zou een internetdetective inschakelen en hem dan sue-en.

Cloud

Haarmannetje
5 augustus 2004, 11:45
Ik zou een internetdetective inschakelen en hem dan sue-en.

Cloud

LOL Cloud :D. Ik zal Ken vragen, die is er bedreven in ;). Maar even serieus, hier zit wat in. Zou Webmaster (wanneer hij niet meer boos op mij is) een trace kunnen doen? Ik weet niet of het mogelijk is, maar kan het IP-adres van Mike29 vergeleken worden met de IP-adressen van andere gebruikers? Misschien komt er een match en weten we wie mij belaagd heeft ;).

Cloud
5 augustus 2004, 11:51
Op welke datum heeft Mike29 zich geregistreerd?

Tiuri
5 augustus 2004, 11:56
LOL Cloud :D. Ik zal Ken vragen, die is er bedreven in ;). Maar even serieus, hier zit wat in. Zou Webmaster (wanneer hij niet meer boos op mij is) een trace kunnen doen? Ik weet niet of het mogelijk is, maar kan het IP-adres van Mike29 vergeleken worden met de IP-adressen van andere gebruikers? Misschien komt er een match en weten we wie mij belaagd heeft ;).
ik zou het ook even aan de webmaster vragen, ik denk dat het een bekend iemand is die effe snel een nieuwe account heeft aangemaakt (wat in strijd is met het reglement!) :)

stuur de webmaster anders even een PM waarin je vraagt of hij een trace wil doen.

Cloud
5 augustus 2004, 12:06
We kunnen alvast een daderprofiel opstellen.
Volgens mij gaat het om een Nederlander aangezien 'stumperd' hier in Vlaanderen niet zo vaak wordt gebruikt.

Hou ons op de hoogte...

Tiuri
5 augustus 2004, 12:09
We kunnen alvast een daderprofiel opstellen.
Volgens mij gaat het om een Nederlander aangezien 'stumperd' hier in Vlaanderen niet zo vaak wordt gebruikt.

Hou ons op de hoogte...
- Nederlander
- Waarschijnlijk man
- Waarschijnlijk rond de 30 jaar
- Gebruikt het woord 'stumperd'

Kent u iemand die voldoet aan deze signalementen? neem contact op met het haarweb-management ;);)

Cloud
5 augustus 2004, 12:11
-Waarschijnlijk kalend

Andastra
5 augustus 2004, 21:35
Hehe, dit topic is hilarisch :P

Maar zou iemand van rond de 30 wel zo'n pm sturen? Ik gok midden de 20

En Haarmannetje, wrm is de webmaster boos op je?

Cloud
5 augustus 2004, 22:40
Andastra, op belachelijk mannelijk gedrag staat helaas geen leeftijd... :)

Andastra
5 augustus 2004, 23:13
Da's toch ook ergens 'n voordeel? Mannen blijven altijd kinderen :)

*wil 'r vriend terug*

Cloud
5 augustus 2004, 23:18
Soms voordeel (hou wel van speelse mannen), soms nadeel.
Heb je nog veel contact met je ex?

Haarmannetje
5 augustus 2004, 23:58
En Haarmannetje, wrm is de webmaster boos op je?
Zie deze (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?goto=newpost&t=3902) link maar :).

Maar boos is hij niet meer :), we hebben het gelukkig uit kunnen praten.