PDA

View Full Version : haardonatie


dettesimon
7 augustus 2004, 13:33
Hey, ik heb ook een vraagje:

Ik ben een meisje en heb heel lang blond stijl haar. Er is niks mis mee en ik ben er ook best trots op, maar om iets voor mijn medemensen te doen die niet zo'n geluk hebben met hun haar of het zijn verloren door een chemokuur o.i.d. wil ik een deel van mijn haar afknippen en doneren aan een instituut die daar mooie pruiken en/of haarstukjes van kan maken zodat anderen kunnen profiteren van mijn lange haar.

Weet iemand hoe ik in contact kan komen met iemand die is geinteresseerd en iets met mijn donatie kan?

Igg
23 november 2004, 19:14
Ik zou dit ook wel heel graag willen weten. Is er echt niemand die tips heeft?

Hanna
10 februari 2005, 22:53
Hey, ik heb ook een vraagje:

Ik ben een meisje en heb heel lang blond stijl haar. Er is niks mis mee en ik ben er ook best trots op, maar om iets voor mijn medemensen te doen die niet zo'n geluk hebben met hun haar of het zijn verloren door een chemokuur o.i.d. wil ik een deel van mijn haar afknippen en doneren aan een instituut die daar mooie pruiken en/of haarstukjes van kan maken zodat anderen kunnen profiteren van mijn lange haar.

Weet iemand hoe ik in contact kan komen met iemand die is geinteresseerd en iets met mijn donatie kan?

Dat is een heel goed en lief idee! Schrijf maar een briefje naar b.v. het gezondheidsprogramma van de AVRO of van de EO. Dan mag je misschien op de t.v. zeggen wat je van plan bent en daardoor ook meer mensen op dat idee brengen.

Salvamia
11 februari 2005, 08:16
En ik kan het haar naar de fabriek sturen om er voor de betreffende persoon een mooi haarwerk van te laten maken.

Salvatore

ecnerolf
22 januari 2007, 15:00
:cool: Hey, ik heb ook een vraagje:

Ik ben een meisje en heb heel lang blond stijl haar. Er is niks mis mee en ik ben er ook best trots op, maar om iets voor mijn medemensen te doen die niet zo'n geluk hebben met hun haar of het zijn verloren door een chemokuur o.i.d. wil ik een deel van mijn haar afknippen en doneren aan een instituut die daar mooie pruiken en/of haarstukjes van kan maken zodat anderen kunnen profiteren van mijn lange haar.

Weet iemand hoe ik in contact kan komen met iemand die is geinteresseerd en iets met mijn donatie kan?