PDA

View Full Version : www.eigenhaar.nl


marcovanbasten
27 april 2002, 14:54
Ik zat laatst te surfen en kwam op deze site terecht.

het ziet er erg aantrekkelijk uit maar is dat ook zo??

**Er staan onderzoeksresultaten meningen van deskundigen
**Het product heeft geen bijwerkingen dit is voor mij een groot voordeel tov Finasteride

Kan iemand hier meer over vertellen zodat ik minder risico loop om de verkeerde beslissing te nemen??

Over Boersma en Finasteride lees ik ook veel tegenstrijdige verhalen ik weet nu niet wat ik moet geloven en wat het beste middel is om uitval te verminderen en haargroei te stimuleren

Rocco
27 april 2002, 16:30
Wat een geinige site.

Folligro :


Ingrediënten
Fenegriek extract, calcium pantothenaat, nicotinamide, vitamine B6, vitamine B2, foliumzuur, plantaardige olie (gedeeltelijk gehard), gelatine, glycerine, lecithine, natuurlijk citroenaroma, cacaopoeder.

Eén capsule bevat % A.D.H.
Fenegriek extract
Calcium pantothenaat
Nicotinamide
Vitamine B6
Vitamine B2
Foliumzuur
260,000 mg
10,400 mg
10,250 mg
2,000 mg
1,575 mg
0,095 mg




Hahah en dit moet helpen je haaruitval te stoppen?? Nou dan geloof ik nog eerder in Sinterklaas :)

Marco,het enige middel wat ECHT helpt tegen haaruitval is Finasteride.

Laat je niet gek maken door al die andere producten.


Groetjes

Robert18
27 april 2002, 22:59
Rocco... ik hoef alleen maar je message te lezen zonder naar je naam te kijken en ik weet al dat jij het hebt geschreven omdat het weer eens zo SUPER PRO finasteride is.

Heb je belang bij het succes van finasteride ofzo? Je bent mensen aan het misleiden/hersenspoelen.

Mensen gaan denken dat het een wondermiddel is ofzo. Denk nou eens aan de eventuele lange termijn effecten!

Ik vind het persoonlijk niet erg als iemand erg enthousiast is over een product, maar ik vind dit ver gaan, omdat het werkelijke resultaat niet zo superwonderbaarlijk is, en terwijl het helemaaaaaal niet zeker is of het nota bene wel een 100% veilig middel is.

Rocco
27 april 2002, 23:21
Ik probeer de mensen hier te helpen.De mensen vragen om iets wat hen kan helpen met hun haaruitval.Ik geef ze dan een middel dat helpt.Een officieel middel.De bijwerkingen zijn ook bekend,dus de keuze blijft aan de gebruiker.

Niets helpt,behalve Finasteride ( en Minoxidil ).DIT IS EEN FEIT Robert18

Dit heeft niets met mijn persoonlijke voorkeur te maken.Ik probeer niemand wat aan te praten.Ieder moet zijn of haar eigen keuzes maken.

Als je mij de weg naar Parijs vraagt en ik stuur je vervolgens naar frankrijk,moet je niet achteraf komen dat ik iedereen naar Frankrijk stuur ;)


Groetjes