PDA

View Full Version : Eigenwaarde word weer beter


matzu
10 augustus 2004, 22:06
Hallo,

Ik moet zeggen dat ik vroeger ook niet zo'n grote bos haar had hoor, maar het was wel allemaal bedekt (als je begrijpt wat ik bedoel). Maar ik ben nu 25 en paar jaar geleden werd het steeds minder bedekt bovenop, maar goed je merkt er weinig van zelf.
Maar ik speel al jaren voetbal en op den duur werd ik aangesproken als "Zidane" ik dacht eerst komt doordat ik toch iets meer techniek heb dan mijn gemiddelde medespeler, maar er werd steeds meer de nadruk op mijn kale plekkie achterop me hoofd gelegd dat ik daar toch wel erg mee ben gaan zitten, dus ff die pet op als je weggaat, niet naar het meisje toelopen die je leuk vind enz.
Zelfs in de kroeg waar ik zowat elke vrijdag kom word ik er aan herinnerd, misschien onbewust hoor maar het voelt zo.

En paar dagen terug begon me moeder over dat er ook behandelingen zijn waardoor ze er stukkies haar inplanten zeg maar, nou begrijp je wel wat ik toen dacht he. Maar serieus ik zal er echt niet aan beginnen want steeds vaker denk ik nu van ik heb een goed figuur (al zeg ik hetzelf), ben sportief aangelegd, heb een leven waar ik trots op ben dus zo slecht doe ik het allemaal niet, ik wou het gewoon even kwijt en ben wel benieuwd of jullie er reacties op hebben, zou het wel leuk vinden, ik hoor het wel.

Groetjes Matzu

Haarzoeker
10 augustus 2004, 22:35
En durf je nu weer naar dat leuke meisje toe te lopen/??

pizzacat
29 augustus 2004, 20:18
En zo hoort het ook Matzu! tis ff een zure appel maar je omgeving houdt niet minder van je.

Haarmannetje
29 augustus 2004, 22:40