PDA

View Full Version : Wie kan me helpen 24 jaar ? Check me Foto's


X-men
12 augustus 2004, 05:28
Hallo allemaal,

Ik ben een jongeman van 24 jaar jong, en zoals je kan zien zijn me inhammen erg groot aan het worden, ik ben bang dat ik voor me 30e een eilandje op me koppie krijg, vanaf me 18e is het eigenlijk allemaal begonnen, het is een langzame procces maar de laatste paar maanden lijkt het wel alsof het heel wat sneller gaat nu ik de 25 ga naderen, ik denk wel dat ik voor me 30e kaal ben, want alle mannen aan vaderskant en aan moederskant zijn kaal en me opa's ook, dus het lijkt erop dat ik niks tegen meer kan doen, offfff is er wel een oplossing voor mij, wie kan me helpen aan de hand van de foto's wat me kansen zijn, ik loop altijd wel met een mutsje of petje want is gewoon klote als je naar die kalende kop moet kijken, ik hou me haar altijd heel kort, en zomers scheer ik het altijd kaal, zo blijft het wel gezond en wat straker dan normaal, het probleem is eigenlijk alleen bij de inhammen die maar groter blijven worden de rest is nog aardig strak, af en toe knoflook geprobeerd schijnt ook wel te werken alleen het stinkt zo erg en heb het nooit langer dan 1 dag volgehouden, maar wie o wie weet wat een remedie voor me is, Alopesan mischien ? ik wil iets wat natuurlijk is geen propecia die met me mannelijke hormonen gaat rommelen, pruik is ook niks of haarwerk of HT, wie o wie heeft raad, alvast erggg bedankttt
http://pic15.picturetrail.com/VOL568/2503043/4959890/63043184.jpg

http://pic15.picturetrail.com/VOL568/2503043/4959890/63043169.jpg
http://pic15.picturetrail.com/VOL568/2503043/4959890/63043156.jpg

Haarmannetje
12 augustus 2004, 10:22
Hallo X-Men, het is vervelend, maar probleem is gewoon, wij (niemand) kan je zo even vertellen van dit of dat moet je gebruiken. Er zijn gewoonweg geen ultieme middeltjes beschikbaar; het is passen en meten wat het beste bij jou werkt. Je hebt het over Alopesan en dat je liever iets natuurlijks gebruikt dan dat je iets gebruikt wat met je hormoonhuishouding gaat rommelen. Nou besef wel even dat Alopesan dat zelf ook doet he, met het actieve bestanddeel Saw Palmetto. Verder, tja het is erg moeilijk allemaal, vooral inhammen zijn het meest hardnekkig en je moet niet verwachten dat je met de reguliere middelen van nu je inhammen weer volledig dicht krijgt, maar in ieder geval het stoppen van haaruitval is al een hele stap. Hoewel, er is één product dat claimt dat het je gehele haarlijn weer terug laat groeien, maar het momenteel nogal wat omstreden. Dit product heet RK19. Er is al een HaarWeb-tester bezig: VinDiesel. Ik zou zeggen, kijk rond in de rubriek Medicijnen/Oplossingen, want daar worden van allerlei middeltjes beschreven.

En verder heb ik een belangrijke tip voor je: laat jezelf er niet gek door maken. Je hebt het erover dat je een muts ofzo opdoet zodat anderen er niet tegenaan hoeven kijken. Kom op man, wees gewoon een vent en schaam je er niet voor :). Kijk eens om je heen op straat en zie hoeveel jonge mannen er wel al niet kalend of zelfs al kaal zijn?

Van harte welkom, X-Men, hier op dit forum :).

Cloud
12 augustus 2004, 12:18
Hoi X-men,

Welkom op dit forum!

Ben het met Haarmannetjes post eens, al vind ik dat hij RK19 beter niet had vermeld. RK19 is een middel dat nooit getest is geweest en ook geen enkele wetenschappelijk onderbouwing heeft. Volgens mij en vele anderen is het gewoon oplichterij. De maker ervan, Ken Belanger, is op zijn zachtst gezegd een omstreden figuur. Anyway, lees de RK19 thread er maar eens op na.

In jouw plaats zou ik eerder beginnen met middelen die wel al hun nut bewezen hebben. Heb je al gehoord van minoxidil? Veel mensen hebben daar goeie resultaten mee (hergroei + dikker haar), en het heeft geen invloed op je hormonen.

Er zijn ook nog wel andere middelen (lotions), die een anti-androgene werking hebben. Spironolactone bijvoorbeeld. Het voordeel van lotions is dat ze niet inwerken op de hormonen in je lichaam, maar enkel locaal op je hoofdhuid.

In elk geval veel succes!
Cloud