PDA

View Full Version : Doorgrond hier de diepste gedachten van de Webmaster


Haarmannetje
18 augustus 2004, 13:51
Hij staat aan de top van de hiërarchie van HaarWeb en spreekt duidelijk maar ook strenge taal. In dit topic gaan wij op zoek naar de persoon achter Webmaster. Wij maken reizen door de gedachten en hopen daarmee onze leider te leren kennen zoals nooit tevoren.

pindakaas
18 augustus 2004, 13:57
[edit door Webmaster. Reden : overtreding van onze Privacy richtlijnen]

pindakaas
18 augustus 2004, 14:15
Wij maken reizen door de diepste krochten in zijn geest en hopen daarmee onze leider te leren kennen zoals nooit tevoren.

Zo ver hoef je niet te reizen hoor... http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=33131&postcount=14

tjonge jonge, slotje en klaar...

Henk
18 augustus 2004, 16:25
Hij staat aan de top van de hiërarchie van HaarWeb en spreekt duidelijk maar ook strenge taal. In dit topic gaan wij op zoek naar de persoon achter Webmaster. Wij maken reizen door de diepste krochten in zijn geest en hopen daarmee onze leider te leren kennen zoals nooit tevoren.

De Webmaster is wel degene, die helemaal alleen dit forum heeft opgezet.
Dit forum (zonder commerciële bedoelingen dit in tegenstelling tot sommige andere forums) waar velen wat aan hebben.
Als dit je manier is om aan anderen te laten zien dat je mee doet met de muiterij getuigt dat niet van veel respect.
Wij (de webmaster en de moderators) hadden hoge verwachtingen van jou.

Haarmannetje
18 augustus 2004, 16:31
De Webmaster is wel degene, die helemaal alleen dit forum heeft opgezet.
Dit forum (zonder commerciële bedoelingen dit in tegenstelling tot sommige ondere forums) waar velen wat aan hebben.
Als dit je manier is om aan anderen te laten zien dat je mee doet met de muiterij getuigt dat niet van veel respect.
Wij (de webmaster en de moderators) hadden hoge verwachtingen van jou.
Huh? Dit is helemaal niet verkeerd bedoeld. Dit topic heb ik gewoon geopend na aanleiding van enige tumult rondom kwesties waar Webmaster zich veel in mengde. Het is totaal niet bedoeld om Webmaster te kwetsen ofzo of om respectloos te zijn.

Mensen, laten we toch alsjeblieft niet zo snel op onze teentjes getrapt zijn en enige nuchterheid koesteren. Dit is gewoon het "Van alles en nog wat..." forum hoor.

Mailman
18 augustus 2004, 16:37
Edit: Topictitel en topicstart aangepast. Deze getuigen van weinig respect Haarmannetje.

Haarmannetje
18 augustus 2004, 16:40
Edit: Topictitel en topicstart aangepast. Deze getuigen van weinig respect Haarmannetje.
Of een gebrek aan gevoel voor humor aan jullie kant ;). Kom op joh, we moeten allemaal wel tegen een stootje kunnen hoor.

Jaapie
18 augustus 2004, 16:59
Dat moet je onderhand toch wel weten dat bepaalde mensen op dit forum een gebrek aan humor hebben :D

Webmaster
18 augustus 2004, 17:52
Beste Haarmannetje,

Ik zie nu voor het eerst je nieuwe thread en ik ben vereerd dat er een heuze thread aan mij persoonlijk wordt gewijd.

Zoals je ziet is er wat verwarring ontstaan over je bedoelingen achter je bericht. Dit komt o.a. omdat je vlak daarna in deze thread : http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2498 hebt gereageerd en wij ons naar aanleiding daarvan afvroegen of je inziet welk belang er op HaarWeb gehecht wordt aan het voorkomen van verstoringen en respectloosheid.

Je bovenstaande bericht is in dat licht en gezien de inhoud natuurlijk snel verkeerd op te vatten. Zoals je ook kunt merken aan de inhoud van de reacties van bijv. Pindakaas die er weer een tirade richting mijzelf van maakt. Ik begrijp nu dat dit wederom niet je bedoeling is geweest, maar helaas moet ik ook nu weer -niet door jou in dit geval- deze thread dichtgooien, aangezien het eerder genoemde lid het nu blijkbaar nodig vind onze Privacy richtlijnen te negeren:

Wij doen er alles aan om de Privacy van onze leden te waarborgen. Hoe vervelend is het dan niet om vervolgens mijn eigen voornaam hier in de discussie te mogen lezen?

Ik moet dus wederom de discussie sluiten en de betreffende posting aanpassen.