PDA

View Full Version : kennismaking


Oilily
3 mei 2002, 10:29
Hallo

Ik ben Kim en heb via een oproep in Flair gereageerd op het verhaal van 'Marlies', Bolleke.

Via deze weg ben ik deze site tegengekomen. Ik heb al enorm veel Amerikaanse sites gevonden maar van deze Nederlandstalige had ik geen weet. Echt wel tof om te zien dat jullie bezig zijn om aan dit probleem wat meer bekendheid te geven. Ik heb me lange tijd een 'vreemde eend in de bijt' gevonden omdat ik nog nooit iemand ben tegengekomen met hetzelfde 'probleem' als ik.

Ik heb ttm al 5 jaar, zit nu voor de tweede maal in behandeling (nu al 5 maand) en wat er al verbeterd is, zijn mijn 'mood swings', die diepe dalen en hoge pieken... Dat supervermoeiende deel dat zoveel energie eist heb ik onder controle. Het haartrekken lijkt op dit moment erger geworden maar mijn psy zegt dat dit normaal is.

Willen jullie eens reageren op deze kleine brief want ik ben aan het testen hoe dit forum in zijn werk zit.

groetjes

Oilily-Kim

mirjam
3 mei 2002, 11:00
Hoi!

Welkom hier op het forum. Er zijn de laatste tijd veel nieuwe mensen bijgekomen en ik moet zeggen dat ik er altijd veel aan heb om de verhalen van anderen te lezen.
Ik ben Mirjam en ben 26 jaar, ik heb ttm vanaf mijn 16e en heb op mijn 19e ontdekt dat het zo heette en pas sinds een jaar ofzo via internet contact met lotgenoten. Dat doet wel goed hoor, je hebt met dit probleem toch vaak het gevoel dat je er helemaal alleen in staat. Het is voor anderen ook zo moeilijk te begrijpen...
In ieder geval heel goed dat je het hier (dankzij Bolleke) gevonden hebt en ik hoop dat je je hier thuis gaat voelen!

Groetjes van Mirjam

monique3
3 mei 2002, 12:45
welkom hier bij ons, de andere ttm-ers.
Ik ben monique3, 33 jaar en heb ttm van mijn 8ste af.

In de eerste plaats vind ik het goed van je dat je gereageerd hebt op de oproep van Marlies, Bolleke.
Heel knap van je dat je dat hebt gedurfd, en nu maar verder gaan.
Heb je al gelezen over onze Haarweb-ttm-ontmoeting op 26 mei a.s ?
Je kunt erover lezen onder het stukje mededelingen.
ben benieuwd wat je ervan vind, en of je net als anderen veel aan dit forum zult hebben.
In ieder geval wens ik je veel sterkte toe in je strijd tegen ttm, groetjes van monique3.

bolleke
3 mei 2002, 19:36
Hoi Oilily,
Goed hoor dat je zo snel reageert op dit forum!
Ik hoop dat je er wat aan hebt... lees de berichten maar rustig door, er is al heel wat geschreven...
Aan je e-mailadres te zien kom jij blijkbaar ook uit de buurt van de Scheldestad, dan zijn we al met 4...

Aan de oude vertrouwde forumlezers; 'Marlies' was dus de schuilnaam die Flair me heeft gegeven onder mijn oproepje.
Groetjes, bolleke

ilseke
4 mei 2002, 08:04
Hallo Oilily,
welkom in ons midden. Mijn naam is Ilse(ke) en ik ben 29 jaar en trek al sinds mijn 17-18 aan mijn haar.
Ik ben ook nog niet zolang op deze site aanwezig maar ik vind het een hele openbaring om eindelijk eens andere te ontmoeten die in hetzelfde schuitje zitten (min of meer dan toch) Momenteel zit ik ook terug onder begeleiding (voor de 2de maal) De eerste keer is het mij gelukt om voor 6 maand te stoppen (en mijn haardos groeide weelderig terug, joepie) Ondertussen is dat joepie-gevoel allang de deur uit! Maar we geven niet op! Ik hoop dat je je vlug thuis mag voelen op dit forum.

Aan Bolleke,
zou je op 26 mei dat artikel uit de Flair eens willen meebrengen?
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor!
Groetjes,
Ilse

Madelief
8 mei 2002, 22:48
Ik las net dat ik je nog niet welkom had geheten, bij deze! Ik probeer toch een beetje attent te blijven, hopelijk zullen we veel aan elkaar hebben allemaal. Goed dat je 'soortgenoten' hebt gevonden. Nu maar rustig de tijd nemen om alles door te lezen, je zult er vast veel herkenning in vinden.
Groetjes Madelief.