PDA

View Full Version : Alleen maar kale plekken


sandra24
26 augustus 2004, 16:29
Hallo,
ik heb sinds november AA, en intussen is alles weer zo'n beetje terug gegroeid, ik was zeg maar 75% kaal. Daar ben ik echt super blij mee. :D Maar nu heb ik nog wel 3 grote kale plekken over, als 3 kleine eieren zo groot. Ik vraag me af of het hier ook nog wel terug komt, of nooit meer. Op deze plekken is eht 9 maanden geleden ook begonnen, dus ik snap dat dit de moeilijkste plekken zijn om terug te groeien. Is er iemand met dit soort ervaring? Aan de ene kant denk ik, ik moet niet zeuren, ik heb bijna alles weer terug. Aan de andere kant, als ik fiets, als het waait en als ik buk ofzo, zie je het nog wel heel duidelijk en ik hoop hier niet de rest van mijn leven mee te lopen.
Ik heb nooit middeltjes gebruikt, behalve alternatieve pillen enzo, zouden die middeltjes ook vor die enkele plekken werken?
Wie weet er raad??
Liefs

Saar
26 augustus 2004, 16:32
Ik ben een paar keer helemaal kaal geweest en het is ook een paar keer helemaal terug gekomen dus er is hoop!
Ikzelf geloof niet in pilletjes, zalfjes en andere "rotzooi". Ik denk dat je gewoon maar moet kijken waar het schip strand. Maar als de rest allemaal is terug gekomen is de kans aanwezig dat die paar plekken ook weer dichtgroeien..

Ik hoop het voor je!

ag0807
26 augustus 2004, 21:40
Hey wat toevallig, bij is het ook rond november december begonnen met uitvallen en ik heb nu ook weer bijna alles terug. Ik heb alleen onder in mijn nek nog niet zoveel staan en achter mijn oren. Ik ben afgelopen zaterdag naar de kapper geweest om er een "model" in te knippen, voor zover dit mogelijk was, maar het zit nu wel beter.

sandra24
27 augustus 2004, 09:06
Ja, heel toevallig, bij mij groeit het niet op mn achterhoofd en ook niet achter mn oren inderdaad. En heb ent vorige week door mn moeder er een model in laten knippen!
Hoop niet dat het deze november weer hetzelfde wordt... Het is toch niet seizoensgebonden??
Groetjes

jackie
27 augustus 2004, 10:32
Goh, bij mij is het ook begonnen in december (2002)
Toch seizoensgebonden?
Ik ben ook op een enkele plekken helemaal kaal.Het groeit nog wel maar op mijn achterhoofd. en bij mijn oren dus niet.
Toevallig???

Groetjes jackie

*Liejvurd*
27 augustus 2004, 11:23
Goh, bij mij is het ook begonnen in december (2002)
Toch seizoensgebonden?
Ik ben ook op een enkele plekken helemaal kaal.Het groeit nog wel maar op mijn achterhoofd. en bij mijn oren dus niet.
Toevallig???

Groetjes jackie


Neeh,,Denken jullie egt dat het seizoensgebonden is??!! Mijn allopecia begon ook namelijk rond eind november/begin december(2004)....
Hmmm..vraagje voor mijn dokter..:)

Liefs,,

tinny
27 augustus 2004, 13:51
Neeh,,Denken jullie egt dat het seizoensgebonden is??!! Mijn allopecia begon ook namelijk rond eind november/begin december(2004)....
Hmmm..vraagje voor mijn dokter..:)

Liefs,,
ik denk niet dat het seizoensgebonden is hoor, alopecia kan over al en altijd voorkomen, ik weet niet meer juist wanneer ik het kreeg, maar het was zo ergens rond mei/april zoiets...

*Liejvurd*
27 augustus 2004, 14:38
ik denk niet dat het seizoensgebonden is hoor, alopecia kan over al en altijd voorkomen, ik weet niet meer juist wanneer ik het kreeg, maar het was zo ergens rond mei/april zoiets...

Ooowh...naja,,'t was wel..uhm..intressant geweest als t inderdaad seizoensgebonden was..:)..
Ma,ach jah..:)..

tinny
27 augustus 2004, 15:26
Ooowh...naja,,'t was wel..uhm..intressant geweest als t inderdaad seizoensgebonden was..:)..
Ma,ach jah..:)..
ik weet het niet zeker he, maar ik denk het toch dat het niet seizoensgebonden is, maar alhoewel,n nu schiet er me in ene keer iets in m'n hoofd, m'n fdermatoloog heeft ooit gezegt dat het in de winter een moeilijke periode is voor AA-patienten en ik ben ook in oktober helemaal kaal geworden dusss..... dat wou ik even recht zetten

*Liejvurd*
27 augustus 2004, 20:03
ik weet het niet zeker he, maar ik denk het toch dat het niet seizoensgebonden is, maar alhoewel,n nu schiet er me in ene keer iets in m'n hoofd, m'n fdermatoloog heeft ooit gezegt dat het in de winter een moeilijke periode is voor AA-patienten en ik ben ook in oktober helemaal kaal geworden dusss..... dat wou ik even recht zetten


Goh Jaaah...?? Intresting..Ga K Vragen Aan Mijn Dermatholoog..Hihi..My personal dokter..;)

Baaj,,!!