PDA

View Full Version : Newfiberhair.com


summer1970
27 augustus 2004, 10:44
ik kreeg op mijn prive-mail een reactie, dat newfiberhair ook al een sensatie is in Amerika, onder de naam magic-hair. het wordt gemaakt en gemixed in Germany. dus geen russische tarerelen met haar afhalen van gevangenen en weeskinderen, dat deze businessline onder K33 :o valt, moet geen afbreuk doe aan het haarwer, vind ik. :crybaby: :D Na de informatie en vergelijkingen gezien te hebben zijn mijn beste conclusie's. Het is een mix van echt haar en fiber hair, waardoor de kleuren beter blijven het natuurlijk valt zoals echt haar en het knopen is gedaald met 95% en de 5% is nog gratis ook.

Graag zou ik reactie's willen ontvangen met hun New Fiber Hair haarstuk.

De site zelf ziet er naar mijn mening nog niet goed uit, maar het haarwerk gelukkig wel. Ik heb 50 cm. lang :cool:

Alvast bedankt, groetjes Summer :)

summer1970
3 september 2004, 20:56
new fiber hair wordt al in amerika goed ontvangen onder de naam magic hair. De rechten hiervan liggen europa. En k33 :o heeft die rechten ook moeten aanschaffen. Al met al een goed product, Summer, vriendinntje :crybaby:

Webmaster
5 oktober 2004, 08:47
Beste Summer1970,

Kun jij ons duidelijk maken wat je ons wilt vertellen met deze 2 postings? Vooral de 2e posting komt nogal verwarrend over.

Alvast bedankt,

Salvamia
12 december 2004, 18:55
Ja zou je wat duidelijker kunnen zijn wat het nieuwe fiber hair inhoud is het hetzelfde als cyberhair??
En op welke website kan ik dit bekijken??.

Salvamia
13 december 2004, 21:37
Beetje dom van mij de URL is de topic name :confused:

Mij lijkt het grote onzin, en is het niet meer dan synthetisch haar dat wel of niet gemixed is met echt haar.

Pas als er Synthetisch haar bestaat waarvan de knoopjes gebleekt kunnen worden, is het allemaal een beetje van hetzelfde.

En begrijp me niet verkeerd heb zelf twee jaar een haarwerk met Synthetisch haar gedragen en ik vond het o.k. op de puntjes van de knoopjes na.