PDA

View Full Version : Heeft iemand nog orginele Fina liggen uit Ned. Apotheek!!?


Henk21
27 augustus 2004, 12:44
Beste Lotgenoten!!!!,
Ik wil naast duta fina gaan gebruiken zodat ik mn dosis duta kan verminderen.
Reden hiervoor is het feit dat Duta zeer slecht is voor de lever ( schijnt!! ) en huidveroudering veroorzaakt.. Ook heb ik een beetje las van de beruchte "frontal shedding"

Wie heeft er nog fina liggen die afkomstig is van een apotheek.. ( Niet via internet !! )

Of wie kan via zijn dokter zij dosis verhogen en mij een deel van zijn fina maandelijks verkopen? ( ik ben bereid om 60 E per pakje proscar =30st te betalen)

Druifstuif
27 augustus 2004, 17:08
Beste Lotgenoten!!!!,
Ik wil naast duta fina gaan gebruiken zodat ik mn dosis duta kan verminderen.
Reden hiervoor is het feit dat Duta zeer slecht is voor de lever ( schijnt!! ) en huidveroudering veroorzaakt.. Whohw... Heb je daar toevallig een bron van? Wil ik ook wel eens wat over lezen.

Henk21
27 augustus 2004, 17:45
Whohw... Heb je daar toevallig een bron van? Wil ik ook wel eens wat over lezen.

Stond ergens op hairsite.com

pizzacat
28 augustus 2004, 00:10
idd whoww, meen je slecht voor de lever..paniek..peeuw peeuw!

link (http://www.hairsite2.com/library/article226.htm#warnings)

dit kan ik daar vinden, niet gebruiken als je leverproblemen hebt.

broekie
28 augustus 2004, 12:05
Beste Lotgenoten!!!!,
Ik wil naast duta fina gaan gebruiken zodat ik mn dosis duta kan verminderen.
Reden hiervoor is het feit dat Duta zeer slecht is voor de lever ( schijnt!! ) en huidveroudering veroorzaakt.. Ook heb ik een beetje las van de beruchte "frontal shedding"

Wie heeft er nog fina liggen die afkomstig is van een apotheek.. ( Niet via internet !! )

Of wie kan via zijn dokter zij dosis verhogen en mij een deel van zijn fina maandelijks verkopen? ( ik ben bereid om 60 E per pakje proscar =30st te betalen)

Nog steeds geen antwoord van HENK21

Henk21
28 augustus 2004, 12:48
Nog steeds geen antwoord van HENK21

Ik heb je inmiddels een PM gestuurd.

DHTkiller
28 augustus 2004, 13:30
Er zijn mensen die met het gebruik van fina acné kregen. Toen die personen overgingen naar duta, verdween ook de acné. Het komt ook voor dat het net andersom is; met fina een glad gezicht en met duta een puistenkop. Er zijn mensen die een droog gezicht krijgen met duta, maar het kan ook weer net andersom zijn. Sommigen menen last te hebben van wallen of kringen, wallen kun je krijgen na een avondje flink feesten, teveel of te weinig slapen. Kringen krijg je doordat de huid rondom de ogen flinterdun is bij sommige mensen, naarmate men ouder wordt, krijgen sommige mensen hier mee te maken. Kringen kunnen ook ontstaan op jonge leeftijd en is eigenlijk niet echt leeftijd gebonden. Wat ik hiermee allemaal wil zeggen, is dat niet iedereen hetzelfde is, een huidveroudering heeft waarschijnlijk meer te maken met je leefpatroon en erfelijkheid, en niet door bepaalde medicijnen.

broekie
17 september 2004, 10:24
12345678910

wboy
17 september 2004, 19:22
Ik zit zelf 5jaar aan de fina,en heb sinds die tijd last van acne,soms met littekentjes tot gevolg.Hiervoor heb ik nooit puistjes gehad.Dus dat is een mindere bijwerking bij mij.

sonofsam
17 september 2004, 20:00
Er zijn mensen die met het gebruik van fina acné kregen. Toen die personen overgingen naar duta, verdween ook de acné. Het komt ook voor dat het net andersom is; met fina een glad gezicht en met duta een puistenkop. Er zijn mensen die een droog gezicht krijgen met duta, maar het kan ook weer net andersom zijn. Sommigen menen last te hebben van wallen of kringen, wallen kun je krijgen na een avondje flink feesten, teveel of te weinig slapen. Kringen krijg je doordat de huid rondom de ogen flinterdun is bij sommige mensen, naarmate men ouder wordt, krijgen sommige mensen hier mee te maken. Kringen kunnen ook ontstaan op jonge leeftijd en is eigenlijk niet echt leeftijd gebonden. Wat ik hiermee allemaal wil zeggen, is dat niet iedereen hetzelfde is, een huidveroudering heeft waarschijnlijk meer te maken met je leefpatroon en erfelijkheid, en niet door bepaalde medicijnen.
Geen woord toe te voegen: helemaal mee eens...