PDA

View Full Version : haren vlugger groeien door finasteride?


Eefje
28 augustus 2004, 12:44
een paar maanden geleden heb ik een pony laten knippen, zodat het minder opvalt dat je op mijn hoofdhuid kan kijken.
mijn haren, en onder andere mijn pony groeit echt heel vlug, na een week of 2 is het alweer een cm langer ofzo, kan het nou zijn omdat ik finasteride gebruik dat mijn haren vlugger groeien?

DHTkiller
28 augustus 2004, 12:57
een paar maanden geleden heb ik een pony laten knippen, zodat het minder opvalt dat je op mijn hoofdhuid kan kijken.
mijn haren, en onder andere mijn pony groeit echt heel vlug, na een week of 2 is het alweer een cm langer ofzo, kan het nou zijn omdat ik finasteride gebruik dat mijn haren vlugger groeien?Ik denk dat de groeifase veel minder onderbroken wordt, hetgeen leidt tot langere en dikkere haren. Haren groeien niet sneller.

Eefje
28 augustus 2004, 12:59
Ik denk dat de groeifase veel minder onderbroken wordt, hetgeen leidt tot langere en dikkere haren. Haren groeien niet sneller.

oke dank je

DHTkiller
28 augustus 2004, 13:03
Heb je nog last gehad van bijwerkingen met het gebruik van fina?

The Dude
28 augustus 2004, 18:19
Ik denk niet da fina je haar sneller doet groeien. Maar MSM naar het schijnt wel, dus ben ik me van die tabletjes gaan aankopen.

Eefje
28 augustus 2004, 19:19
Heb je nog last gehad van bijwerkingen met het gebruik van fina?

Nee, niet dat ik zo weet

Eefje
28 augustus 2004, 19:20
Ik denk niet da fina je haar sneller doet groeien. Maar MSM naar het schijnt wel, dus ben ik me van die tabletjes gaan aankopen.

kan ik dalijk nog meer naar de kapper ;)